Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe pakken we het in Nederland aan?!

Gestart door Stev, oktober 31, 2006, 01:31:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Kun je toch ook niet weten. Ik zocht het op en ze zochten mensen van 9 tot 14 jaar.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik kijk blijkbaar veel te weinig tv want de meeste programma's zeggen mij weinig.
Ik denk zelf nog steeds dat Jong een heel goed programma zou kunnen zijn. Bij BNN heb ik een beetje mijn twijfels. We moeten dan wel uitkijken dat het niet op een belachelijke manier wordt gebracht. Ligt natuurlijk wel aan het programma...
Wat de "te medische" programma's betreft: het is natuurlijk altijd een poging waard, ze kunnen hoogstens nee zeggen.

*Jovi schaamt zich overigens ook voor haar lafheid, maar zou zich nog een stuk rotter voelen als ze wel op tv zou komen  :-[ *

Wat die stapel berichtjes betreft. Zodra we weten wanneer de volgende belangrijke uitzending over ons forum is, nemen we gewoon de daarop volgende week allemaal vrij en is het probleem opgelost  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Ik heb nog een oplossing voor dat laatste bedacht: ik moet de berichtjes meer opsparen! Want volgens mij kost het veel minder tijd als je na een paar dagen in elk topic lekker kunt doorlezen, dan als je steeds heen en weer moet klikken omdat er elke keer maar 1 of 2 reacties staan. Ben ik slim of niet?  8)

Citaat van: Jovi_Hobbes op november 01, 2006, 09:06:36 PM
Wat de "te medische" programma's betreft: het is natuurlijk altijd een poging waard, ze kunnen hoogstens nee zeggen.
Daar heb je helemaal gelijk in!  :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Stev op november 01, 2006, 09:30:35 PM
Ik heb nog een oplossing voor dat laatste bedacht: ik moet de berichtjes meer opsparen! Want volgens mij kost het veel minder tijd als je na een paar dagen in elk topic lekker kunt doorlezen, dan als je steeds heen en weer moet klikken omdat er elke keer maar 1 of 2 reacties staan. Ben ik slim of niet?  8)

Super slim  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

CiteerIk heb nog een oplossing voor dat laatste bedacht: ik moet de berichtjes meer opsparen! Want volgens mij kost het veel minder tijd als je na een paar dagen in elk topic lekker kunt doorlezen, dan als je steeds heen en weer moet klikken omdat er elke keer maar 1 of 2 reacties staan. Ben ik slim of niet? 


Super slim 

Hartstikke slim! En dat knopje "alles gelezen" is ook heeel handig! ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Hier verder over de Boomerang-kaarten:

Is de JA/NEE sticker iets?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Citaat van: Stev op november 01, 2006, 09:30:35 PM
.... dan als je steeds heen en weer moet klikken omdat er elke keer maar 1 of 2 reacties staan.

En toch heb ik het weer gedaan. Verslaafd!   :banghead:

Niet meer hierop doorgaan, anders dwalen we weer af!  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Stev

Citaat van: Ereinion op november 01, 2006, 06:39:33 PM
Stev, geweldig dat je erover nadenkt om mee te doen.

OK, ik doe het! (krijg ik 1% ruimte om alsnog nee te zeggen?)
De reacties na de uitzending van Open en Bloot laten duidelijk zien dat zo iets heel veel kan betekenen. En de correspondentie rond de bijdrage van Survivor is voor mij de laatste druppel geweest (in de positieve zin). Jullie hebben vast gemerkt hoe vaak en vooral hoe lang ik de laatste twee dagen on-line ben geweest  :-[
Nu alleen een geschikt Nederlands medium vinden. Als een nadeel vind ik dat Ereinion en ik beide vrouwen zijn en met partners. Meer variatie  ;)  zou wenselijk zijn, maar die oproep kunnen we later alsnog doen, niet waar?

Citaat van: Sismo op november 01, 2006, 10:21:19 PM
Is de JA/NEE sticker iets?

Gewoon naar redactie@boomerand.nl sturen! Wie doet het? Jovi kan misschien dat nieuwe e-mailadres gebruiken?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

CiteerIs de JA/NEE sticker iets?


Gewoon naar redactie@boomerand.nl sturen! Wie doet het? Jovi kan misschien dat nieuwe e-mailadres gebruiken?

Ik wil het wel doen, wat was ons mailadres?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Jovi zou het je via een PMtje laten weten, denk ik. Met dank aan Lorelay trouwens want die stikker was haar idee (toch?  :-\  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

'T was mijn bescheiden idee, maar zij heeft het zo uitgewerkt! Dus idd dank aan Lorelay!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Ik heb je een PM gestuurd Sismo. De ja/nee sticker lijkt mij perfect! Denk je dat we ergens onderaan nog stiekem het adres van het forum erbij kunnen priegelen  ::)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Citaat van: Stev op november 02, 2006, 11:09:06 AM
OK, ik doe het! (krijg ik 1% ruimte om alsnog nee te zeggen?)

Stev je bent geweldig  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

CiteerDenk je dat we ergens onderaan nog stiekem het adres van het forum erbij kunnen priegelen 

Dat staat erin verwerkt!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik vind hem mooi. Op de achterkant van de kaart komt de naam van de maker, maar we kunnen dan vast ook iets met AVEN doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.