Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hyves

Gestart door Sismo, maart 05, 2007, 11:15:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

... en daar eten we een  :cake: op!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik neem ook een stukje !  :cake: En, Sismo: nu jij met  'ons' stickertje tussen mijn Hyves- vrienden staat, ben ik  benieuwd of ik daar reacties op krijg, en zo ja welke.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik ook wel een beetje ja, maar de helft van mijn "vriendjes" weet het al lang!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta

Citaat van: peter1963 op maart 10, 2007, 09:23:22 AM
En, Sismo: nu jij met  'ons' stickertje tussen mijn Hyves- vrienden staat, ben ik  benieuwd of ik daar reacties op krijg, en zo ja welke.. ;D

Hmmm, dat is iets om te overwegen. Het zou een mooie, luie manier zijn om er voor uit te komen... Maar op een gegeven moment zou mijn moeder erachter komen (een van mijn vrienden laat het bv vallen in een gesprek) en dan moet ik me gaan verdedigen tegenover haar. Ze geloofde me al niet bij mijn eerste halfslachtige poging-tot-coming-out. Bovendien trek ik me altijd veel aan van haar mening (andersom ook, dus het is wel in balans) en die eeuwige 5% twijfel gaat er dan voor zorgen dat mijn verdediging ineenstort...

*heeft plotseling een openbaring*

Ik zou het heerlijk vinden als al mijn vrienden het weten, maar ik wil me niet moeten verdedigen tegenover mijn moeder :(.

Misschien denk ik er wel teveel over na :banghead:. Grrrr!!!!

Sismo

Als je als "vriendje" van Sismo te zien bent, wil dat natuurlijk nog niets zeggen over jezelf! Je hebt wel kans dat mensen ernaar vragen wie toch die Sismo is  ;D Dat zou dan een goede aanleiding zijn om erover te vertellen. Maar natuurlijk als je dat zelf echt wilt!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta

Dat kan natuurlijk wel... Vooruit dan maar!

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta

Peter is nu ook mijn vriendje :wave:.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Hé, we zijn toch allemaal al vriendjes  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ja, maar als je een Hyves vriendje bent...nou!  ;)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Jaaaa, dan tel je pas echt mee  :rollol:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik ben altijd al anders geweest  :P

maar ik heb stiekem wel ergens een hyve, ik doe er alleen niets mee. Ik vraag me af of ik het wachtwoord en de inlognaam nog weet.  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.