Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bekendwordingscampanje ("relatiesites/kantoren" en aanverwanten.. !?? )

Gestart door Willem, juni 24, 2007, 04:10:38 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Het had niet veel gescheeld of ik had schurft opgelopen, gewoon in een Nederlands ziekenhuis....ik had daar een paar dagen gelegen omdat ik ernstige diarree had na een reis door Tibet. Een veel gehoorde reactie was toen "jij ook met je aparte reizen" (m.a.w.: eigen schuld...), uitgerekend in een ziekenhuis hier in Nederland loop ik bijna schurft op... :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

In een ziekenhuis in Nederland ?  :o Welk ziekenhuis was dat ?  :flic:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

CiteerWelk ziekenhuis was dat ? 

Het Maxima Medisch Centrum in Ehv..... :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Willem

Waarom in dat geval oei ?
(Voor mij lijkt het overal oei..  :) )
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Ja, overal zou het oei zijn  ;D Gelukkig had ik het niet! Moest me wel insmeren met een en of ander vies goedje en daar een nacht mee slapen..... :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Haha, ja is altijd wel oei...! Maar was nu dat er ook nog een naam bij stond ook nog. Eigenlijk dubbel oei...! Dat het kon gebeuren en dat het ziekenhuis nu half met zijn naam bij ons bekend is. Is toch een slechte reclame. En als je dan de keuze hebt...

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op augustus 06, 2007, 01:05:31 PM
Het had niet veel gescheeld of ik had schurft opgelopen, gewoon in een Nederlands ziekenhuis....ik had daar een paar dagen gelegen omdat ik ernstige diarree had na een reis door Tibet. Een veel gehoorde reactie was toen "jij ook met je aparte reizen" (m.a.w.: eigen schuld...), uitgerekend in een ziekenhuis hier in Nederland loop ik bijna schurft op... :P

Dat is wel heel erg ironisch  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Willem

Schurft heeft pootjes, niet !??? 
Das al een stap verder dan de amoebe !  :rollol:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-