Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Lieve vriendschapspartner gezocht!

Gestart door Gara, december 23, 2023, 10:14:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gara

Hoi forum!

Ik ben op zoek naar een leuke platonische partner. Dat betekent voor mij een relatie zonder seks en liever niet teveel nadruk op dingen als zoenen. Waar voor mij de meerwaarde ligt in het hebben van een maatje, is dat er iemand is om de dagelijkse gebeurtenissen mee te delen, met wie je veel samen bent en elkaar steunt in voor- en tegenspoed. Kortom: liefde en aandacht geven en ontvangen!

Over mij: ben een 30-jarige transgender vrouw uit Eindhoven. Woon in een appartement binnen de ring, en werk parttime. Ben eerder spiritueel dan ambitieus. Persoonlijkheidskenmerken zijn kalm, positief ingesteld, gevoelig en zorgzaam. Ik houd van het bezoeken van voetbalwedstrijden, dansen, en het land doorreizen per trein. Mijn ideeën voor spontane uitjes lijken nooit op te raken.

Uiterlijk/geslacht is voor mij geen bepalende factor, ik zoek een persoonlijke klik en een vertrouwensband. Mocht je kennis willen maken, dan hoor ik graag van je!   :knuffel:

Gara

#1
Heb mijn bericht geüpdate

Agnetha1983