Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Onderdrukking van een extreme kant?

Gestart door Ereinion, mei 11, 2007, 12:48:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NL

Citaat van: Ienepien op juli 26, 2010, 07:29:09 PM
Ik ben nog een 'groentje' op seksueel gebied, en ik moet wel zeggen, dat als ik mijn verstand uitschakel (en dat is voor mij zéker de controle over mezelf niet meer hebben) gaat het veel makkelijker.  ::)

Heel herkenbaar. Alleen vind ik dat schier onmogelijk. Die keren dat ik me aan "de daad" heb overgegeven dacht ik na een seconde of 30: "Wat ik ik nou eigenlijk aan het doen?" En als je dan ziet dat je partner wel in extase raakt en jij niet, dan ga je denken aan de boodschappen die je nog moet doen of de weersverwachting voor morgen. Ik (en mijn toenmaligen overigens ook) kunnen vertellen dat dat nou niet echt bevorderlijk is voor een erectie.
Tenzij je natuurlijk een fetish hebt voor boodschappenlijstjes of weermannen/vrouwen... ;D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

En dan heb je als aseksuele vrouw een voordeel t.o.v. een aseksuele man.
Een man moet toch zijn "ding" overeind zien te houden.

NL

Vandaar dat ik in dergelijke gevallen de voorkeur gaf aan orale seks. Je kunt rustig denken: "De haring van vorige week was beter van smaak." En mechanisch toch doorgaan. ;D
Vooropgesteld wil ik wel hebben dat ik mezelf geen geweld heb aangedaan. Mijn liefde voor de betrokken vrouw was altijd veel groter dan onverschilligheid die ik had bij de handeling zelf.

Ereinion

Citaat van: Mannetje op juli 26, 2010, 10:28:42 PM
En dan heb je als aseksuele vrouw een voordeel t.o.v. een aseksuele man.
Een man moet toch zijn "ding" overeind zien te houden.

Inderdaad. Hoewel het voor een vrouw ook niet echt prettig is als ze niet echt opgewonden is. Dat kan behoorlijk pijnlijk zijn.

Citaat van: NL op juli 26, 2010, 10:43:45 PM
Vandaar dat ik in dergelijke gevallen de voorkeur gaf aan orale seks.

Misschien vinden de meeste vrouwen dat eigenlijk wel fijner. Ik hoor/lees tenminste vaak dat vrouwen weinig hebben aan de penetratie. (even buiten beschouwing gelaten dat seksuele vrouwen waarschijnlijk vinden dat dit erbij hoort en het waarschijnlijk dus raar vinden dat mannen niet willen penetreren)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Citaat van: NL op juli 26, 2010, 08:04:29 PM
Citaat van: Ienepien op juli 26, 2010, 07:29:09 PM
Ik ben nog een 'groentje' op seksueel gebied, en ik moet wel zeggen, dat als ik mijn verstand uitschakel (en dat is voor mij zéker de controle over mezelf niet meer hebben) gaat het veel makkelijker.  ::)

Heel herkenbaar. Alleen vind ik dat schier onmogelijk.

En weet je hoe ik dat 'overwonnen' heb? Door het gebruik van wiet is het mij gelukt om het verstand uit te schakelen. En daarna 'zonder' aan die keer terugdenken. En dat lukt me redelijk vaak. Het is gewoon, dat er weer een 'kwartje gevallen is' en dat het zó dus 'moet'. ;D

Mannetje

Je was toen daarvoor teveel op verstand en te weinig op gevoel?
Dusdanig in je hoofd er mee bezig zijn, dat het op een gegeven moment zeker niet meer lukte?

Ienepien

Altijd alléén maar op verstand............. :(

NL

Citaat van: Ienepien op juli 27, 2010, 06:55:15 PMEn weet je hoe ik dat 'overwonnen' heb? Door het gebruik van wiet is het mij gelukt om het verstand uit te schakelen. En daarna 'zonder' aan die keer terugdenken. En dat lukt me redelijk vaak. Het is gewoon, dat er weer een 'kwartje gevallen is' en dat het zó dus 'moet'. ;D

Ik vraag me af of dat bij mij zou werken. Die paar keer dat ik een joint gerookt heb werd ik vooral lacherig. Maar goed misschien zou het kunnen werken. Al weet ik wel dat ik het ook wel eens geprobeerd heb na het nuttigen van wat alcohol, wat toch ook een ontremmend effect heeft. In het missionaris-standje ben ik gewoon tijdens "de daad" in slaap gevallen. :o

Ienepien

Daar moet je inderdaad wél voor oppassen, ja. ;)

Maar je denkvermogen wordt sterk gereduceerd door het gebruik van wiet. En bij mij waren twee trekjes al voldoende. :D

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op juli 26, 2010, 04:22:31 PM
Ook blijf ik het vreemd vinden dat mijn vriend de controle over zichzelf verliest tijdens seks.

Dat is misschien ook een deel van het probleem. Het heeft ook met vertrouwen te maken en voor mij wordt iemand die de controle verliest erg onbetrouwbaar en daardoor 'eng'. Zo vind ik dronken mensen bijvoorbeeld ook heel vervelend. Die gaan heel rare dingen doen en je weet totaal niet meer wat je van ze kunt verwachten. Zo vind ik het ook moeilijk om zeer impulsieve mensen te leren vertrouwen. Ik weet dan ooit waar ik aan toe ben en raak daar gestresst van. Ik noem dat maar mijn autistische kant (en dat is niet bedoeld om lacherig te doen over autisme). Als ik een bepaalde planning in mijn hoofd heb zitten vind ik het soms moeilijk als dat opeens helemaal wordt omgegooid.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ienepien, ik heb het ook voor een stuk gedaan zoals jij. Ik heb er geen joint voor gerookt maar ik heb de eerste keer gewoon alles laten gebeuren. Ik kon op een of andere manier mezelf uitschakelen, dan was ik dat niet die seks had, ik speelde precies, het was een soort acteren (in gedachten speelde ik toneel en mijn personage was een hoer en zij kon seks hebben). Ik ging op dat moment emotioneel door een hel want als ik het door mijn eigen ogen bekeek, leek het alsof ik me had laten verkrachten. De keren daarna moest ik terug even die drempel over en dan sprong ik terug in mijn personage tot ik die drempel over was. Eens we dan bezig waren, merkte ik dat ik er fysiek best wel van kon genieten en dan liet ik me ook meer en meer gaan. Eens ik dat door had, kon ik die drempel over geraken door te denken: vorige keer was het leuk dus zal dat nu ook wel zijn.
Je moet precies een keer een goed gevoel hebben en daarna kan je daaraan terugdenken en doorgaan door daar aan terug te denken.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Ja, ik denk, dat het een beetje op hetzelfde neerkomt.
Door gebruik van wiet schakel je je verstand uit, wat je ook kunt bereiken door 'toneel te spelen' inderdaad.
Alleen moet je die 'kunst' aanleren, en niet iedereen kan dat. ;)

Zonnekind

Er zullen wel verschillende manieren zijn om die eerste keer niet na te denken. Als je die eerste keer voorbij geraakt, op welke manier dan ook, lukt het misschien de volgende keren ook. Als je dat wil natuurlijk.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.