Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

wie heeft dit ook?

Gestart door claire, juli 14, 2007, 02:06:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

claire

hallo iedereen ik ben 21 en heb nog nooit seks gehad en ik ben zelf nog nooit binnen in mijn eigen vagina geweest. ik heb wel vriendjes gehad maar zodra ze mijn broek in gingen zij ik nee. maar bij twee keer was het wel bijna gebeurd dat ze mij wilden vingeren maar toch wees ik ze dan af. Ik ben een keer op advies van mijn huisarts naar het UMC geweest om te praten over dit. maar die zeiden dat 10% van de vrouwen dat heeft en dat er geen oorzaak is. wie van jullie heeft dit ook net als ik?

claire

Jovi_Hobbes

Welkom Claire  :cake:
Je bent hier wel op de juiste plek. De meeste leden hier moeten niets van seks hebben. Kijk maar eens rustig rond en lees de faq bijvoorbeeld eens. Misschien herken je daar wat in.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Hoi Claire, Welkom hier! Lees idd maar eens rustig rond, je vind vast herkenning!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ann

#3
Citaat van: claire op juli 14, 2007, 02:06:53 PM
hallo iedereen ik ben 21 en heb nog nooit seks gehad en ik ben zelf nog nooit binnen in mijn eigen vagina geweest. ik heb wel vriendjes gehad maar zodra ze mijn broek in gingen zij ik nee. maar bij twee keer was het wel bijna gebeurd dat ze mij wilden vingeren maar toch wees ik ze dan af. Ik ben een keer op advies van mijn huisarts naar het UMC geweest om te praten over dit. maar die zeiden dat 10% van de vrouwen dat heeft en dat er geen oorzaak is. wie van jullie heeft dit ook net als ik?

claire


Ikke! Ik wordt over 2 maand 21 (gelukkig zie ik er nog maar 17 ofzo uit ;D ik haat ouder worden). Ik ben nog maagd.Heb weinig vriendjes gehad ook al zijn er veel jongens verlieft op mij. Het langste duurde 2 weken maar ik heb nooit wat gevoeld. Verder gegaan dan kussen zouden ze niet moeten geprobeerd hebben!Dus dat is nooit gebeurd. Zelfs het kussen vond ik niks aan, ik dacht altijd: boorriinng wanneer stopt hij nu. trlalal ik deed maar wat mee.
Maar het komt erop neer dat ik geen partner wil. Ik heb ook 0 procent behoefte aan aanraking, ik zou mijn leven volledig kunnen leven zonder kusjes of knuffels of andere dingen.
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

freakygirl

Citaat van: claire op juli 14, 2007, 02:06:53 PM
hallo iedereen ik ben 21 en heb nog nooit seks gehad en ik ben zelf nog nooit binnen in mijn eigen vagina geweest. ik heb wel vriendjes gehad maar zodra ze mijn broek in gingen zij ik nee. maar bij twee keer was het wel bijna gebeurd dat ze mij wilden vingeren maar toch wees ik ze dan af. Ik ben een keer op advies van mijn huisarts naar het UMC geweest om te praten over dit. maar die zeiden dat 10% van de vrouwen dat heeft en dat er geen oorzaak is. wie van jullie heeft dit ook net als ik?

claire

ik heb dit ook.

Ereinion

 :wave: Isla.

10% van de vrouwen? En geen oorzaak... waarom horen we daar dan niets van? Vreemd...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Little_Lady

Hmmm ja, ik heb dit dus ook, alleen heb ik het meerdere malen toegelaten. Op dat moment ben ik een soort van buiten mezelf getreden, om het niet 'echt' mee te maken. Naderhand voelde ik me echt walgelijk, vies en schuldig. Waarom deed hij het eigenlijk? Voor mij? Als hij dan toch iets voor me wilde doen, kon hij het beter NIET doen... ???

Ienepien

Traumatische ervaring. Je had toch echt wel een hele lieve, romantische, begripvolle jongen nodig gehad. Jammer!
Misschien had je het dan wel heel anders ervaren. Zo zie je maar weer, dat de allereerste keer ontzettend belangrijk is. Die vergeet je van je leven niet, hoe hard je er ook je best voor doet. Dat er zulke jongens zijn. Ligt dat aan de opvoeding? Of alleen maar om stoer tegen hun vrienden te kunnen zeggen, dat ze "het"gedaan hebben?

silvertje

hey claire, ik ben net hetzelfde,
toen ik ongesteld werd en mijn mam zei d dat ik tampons moest leren gebruiken, euw nee, bij de gedacjte alleen al huiver ik, bah.
Ik heb zelfs een aantal seks speeltjes gekocht in de hoop dat ik het zou overwinnen (dat een vagina iets natuurlijks is lol) maar nee, ik gebruik ze nu voor iets anders lol.
anyway ik kan perfect met mezelf leven, alleen anderen begrijpen het meestal niet en dat is soms wel frustrerend, ze bekijken je aan alsof je abnormaal bent.

Zelfs een geneacologosch (of zoiets) onderzoek kan ik niet laten doen (heel erg pijnlijk bij mij, het voelt alsof alles kapot gescheurd word), ik zal dus nooit iets in mijn vagina kunnen verdragen, tja, nu nog iemand vinden die het begrijpt.
*sil*

Sam

#9
10 procent is wel veel zeg, dat wist ik niet!
Ik moet er echt niet aan denken ooit iemand in mijn broek te laten, brr.
Tampons of naar de geneacoloog moet ik ook niks van hebben trouwens.

Dat klinkt wel heel lastig als je ooit naar de geneacoloog moet silvertje. Trek je niks aan van mensen die je abnormaal vinden hoor! Wat weten zij nou?

Elmo-Girl

Citaat van: Little_Lady op augustus 05, 2007, 06:18:43 PM
Hmmm ja, ik heb dit dus ook, alleen heb ik het meerdere malen toegelaten. Op dat moment ben ik een soort van buiten mezelf getreden, om het niet 'echt' mee te maken. Naderhand voelde ik me echt walgelijk, vies en schuldig. Waarom deed hij het eigenlijk? Voor mij? Als hij dan toch iets voor me wilde doen, kon hij het beter NIET doen... ???

Ik voel sex inderdaad ook alsof ik dan echt een knop om moet zetten om het te doen.
In mijn vorige relatie heb ik die knop wel omgezet... maar bij de "vriend"  die ik nu heb wilik die knop niet omzetten. Heeft ook wel te maken met het leeftijdsverschil (28 jaar) maar daarnaast wil ik het ook gewoon niet meer hebben. Ik heb in die tijd geleerd om voor mezelf op te komen en houdt het nu alleen bij de dingen die ik als prettig ervaar!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Je bent goed bezig, om niet jezelf weg te cijferen, maar duidelijk te maken, dat je ook iemand bent met willen en wetten. :klap:

Ankie

hallo, een stukje  :cake: ?
het is normaal hoor, ben nu 25, heb nog maar 2 korte relaties gehad waarvan maar ééntje sexueel was. naderhand voelde ik me vreselijk, misbruikt zelfs... omdat ik al wat ouder was, vond ik mezelf abnormaal omdat ik nu eenmaal walg van seks, ben in therapie gegaan, vreselijk!!!!! wat ik daar moest doen vond ik walgelijk >:( heb ook wat speeltjes gekocht om mezelf wat 'te leren kennen' dat gaat redelijk maar ik kom niet tot penetratie. nu heb ik laatst geleerd van een gewone therapeute (die eerste noemde zich seksuoloog) en die me zei dat ik gewoon m'n grenzen moet stellen, het is niet omdat de maatscappij nu eenmaal rond seks draait, dat iedereen het moet doen. je eigen grenzen stellen, ik wil dit niet en van mij blijven ze af...
To reach a star, you gotta have a dream. To have a dream, you gotta have a strength. To be that strong, you gotta have a will.
And that will is within your heart...

petra1963

Heel goed, je eigen grenzen stellen. In deze samenleving wordt sex voorgesteld als iets dat moet. Als iets dat iedereen moet doen. Bizar natuurlijk. Als je dat niet voelt en niet wilt, is het goed om je eigen grenzen te stellen. Of die te leren stellen..
Als je geen relatie hebt is dat overigens veel gemakkelijker dan wanneer je wel een relatie hebt.  Dan wordt het pas echt ingewikkeld..Zie de verhalen hierover op dit forum...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)