Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceOfCups

Citaat van: AceVentura op mei 29, 2022, 12:21:24 PM
Leuk dat je nu onder je Nijmeegse steen vandaan gekomen bent :) Is je verhuizing een beetje goed verlopen?

Het was zeker leuk, en ook weer erg druk, het was af en toe zelfs een beetje schipperen met de beschikbare ruimte. We waren zelfs met 4 aseksuelen dus dat is een mooie opkomst voor "ons" hokje :cheerleader:

Ja, is goed verlopen, dankjewel :) Het zal nog wel even duren eer ik echt 'geland' ben, maar dat gaat vast goed komen; Er is veel mooie natuur en als multiple queer persoon zit je hier geloof ik niet verkeerd :)

Citaat van: Hilde op mei 29, 2022, 09:35:48 PM

Er waren zelfs meer dan 4 aseksuele mensen! :D

Je gaat je bijna afvragen of die beroemde '1%' nog wel klopt ;)
Ecce homo

AceVentura

Citaat van: Hilde op mei 29, 2022, 09:35:48 PM
Hoi @Aceventura, het was inderdaad erg gezellig! Er waren zelfs meer dan 4 aseksuele mensen! :D
:o dan heb ik ze niet allemaal gesproken :o
Hopelijk volgende keer weer een kans ;D

Citaat van: Hilde op mei 29, 2022, 09:35:48 PM
Nu op naar de eerstvolgende bijeenkomst van Queer aan Zee op zaterdag 2 juli, wanneer we elkaar vanaf 14.00 uur zien op het strand van Kijkduin (bij goed weer) voor Queer aan Zee 15 jaar  :hart1:
Alvast gefeliciteerd met de 15e verjaardag van QaZ, ik heb er alle vertrouwen in dat het leuk gaat worden :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Inmiddels staat er wat meer informatie op de website van Queer aan Zee voor komend weekend:
https://queeraanzee.wordpress.com/2022/06/28/queer-aan-zee-15-jaar-2/

Het beloofd een gezellige boel te worden :cheerleader:

Ik ben er zelf zeker bij, wie nog meer?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

PallaS.


AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Het wordt gezellig druk morgen bij Queer aan Zee 15 jaar. Tenminste, dat verwacht ik. :cheerleader: En we krijgen héél mooi weer!  :klap:

We hebben het programma eenvoudig gehouden: bij elkaar komen is het belangrijkste, iets te eten en/of te drinken meenemen is daarbij heel welkom. Op het programma staat verder dat ik zelf om 15.00 uur een kort praatje houdt over Queer aan Zee 15 jaar. En bij binnenkomst krijgt iedereen een ticket voor Een Goed Gesprek. Je krijgt daarbij een korte uitleg over wat dat inhoudt.

Gisteren had ik een interview over Queer aan Zee 15 jaar voor de radio- en televisiezender DenHaagFM. Ik ben er daarbij in geslaagd om aseksuele mensen in het stukje te krijgen.  :smile-hart:

:hart1: LHBTIQ+ ontmoetingsgroep Queer aan Zee is 15 jaar geworden: 'Samen doorbreken we eenzaamheid' :hart1:

AceVentura

De weersverwachtingen zijn inderdaad gunstig :cheerleader:

Leuk dat je zelfs voor DenHaagFM een interview hebt gehad :klap: en dank je dat je specifiek aseksuele mensen genoemd hebt  :visibility:, het is een mooi artikel geworden :cheerleader:

Tot morgen met hopelijk een gezellige drukte :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Gisteren was Queer aan Zee jarig en het was een gezellige boel :)

We waren met een super grote groep en iedereen had wat eten/drinken/spullen meegenomen om ons mee te vermaken. Er waren enkele nieuwe bezoekers, een hoop oudgedienden die ik nog kende van mijn eerste bezoekjes aan QaZ en zelfs de oprichters waren erbij. Erg leuk om al die mensen (weer) te zien en te spreken. Het duurde officieel tot 17:00 geloof ik, maar we zijn tot 21:00 blijven hangen :). Het weer werkte goed mee, het was lekker warm, niet te warm, af en toe wat verkoelende wind tussendoor en als dat niet genoeg was was er een hele grote plas water in de buurt waar we konden zwemmen :schater:.
Hilde heeft ook nog een toespraak gehouden over QaZ door die 15 jaar heen, goed gedaan Hilde :klap:, en zoals dat hoort bij zo'n "officieel momentje" waren er (alcoholvrije) bubbels :cheerleader:

Al met al een heel geslaagde strand-editie van QaZ :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Ja, LEUK was de stranddag, hè! :cheerleader:

:smile-hart: Dankjewel voor je enthousiaste stukje @AceVentura!
Ik vond het vooral heel feestelijk dat er zoveel mensen waren: rond de 30! :dance:

Ik zag steeds allemaal bezoekers met elkaar het gesprek opzoeken. Daar word ik heel vrolijk van, dat je bij Queer aan Zee nieuwsgierig mag zijn naar de ander.  :D

Nu voorlopig even zomerstop. Maar spontane acties zijn niet uitgesloten. Houd hiervoor onze agenda in de gaten!

Hilde

Hoi!

Na een lange zomerstop, waarin we goed hebben uitgerust, is Queer aan Zee weer terug om leuke, nieuwe meetups te organiseren. De eerstvolgende is op zaterdag 29 oktober. Je vindt ons vanaf 16.00 uur in café De Prael, Esperantoplein 20, Den Haag.

Zie ik je daar? :cheerleader: Gezellig!

PallaS.

Ik weet niet of het op die dag ga redden, maar wat top dat de bijeenkomsten weer gaan beginnen! :D

AceVentura

Leuk dat QaZ na de zomerstop weer van start gaat :cheerleader:

Ik zet het in ieder geval in m'n agenda, hopelijk tot ziens :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Komend weekend is het zo ver, ik ben er zeker bij :cheerleader:

Zijn er meer met plannen om QaZ eens te bezoeken?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Beukennootje

Citaat van: AceVentura op oktober 26, 2022, 07:17:07 PM
Komend weekend is het zo ver, ik ben er zeker bij :cheerleader:

Zijn er meer met plannen om QaZ eens te bezoeken?

Ik denk dat ik QaZ heel gezellig zou vinden! Alleen het is voor mij te ver weg om 'even' voor heen en weer te gaan.

AceVentura

De meeste bezoekers komen inderdaad uit de directe omgeving of in ieder geval uit Zuid Holland. Ik kan me goed voorstellen dat het daar buiten al snel te ver is.

Gisteren was weer een gezellige en drukke borrel :cheerleader:. Ik heb weer nieuwe mensen ontmoet, lekker zitten grappen met anderen en soms ook wat meer serieuze gesprekken gevoerd.
Deze meeting stond er voor het eerst een Ace vlaggetje op de tafels :cheerleader: en ik mocht er zelfs eentje meenemen :klap: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler