Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

winter

Gestart door myra, december 18, 2007, 06:24:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Toen ik nog op school zat viel mijn verjaardag vaak in de voorjaarsvakantie (vreemde naam toruwens voor een vakantie in de winter  ??? ) Maar goed, vooral toen ik nog op de basisschool zat konden we heel vaak schaatsen op of rond mijn verjaardag. Ik heb dus ook nog nooit mijn vakantie in de tuin kunnen vieren. Ik heb wel eens geprobeerd om mijn ouders zo gek te krijgen om in augustus mijn zoveel-en-een-halfde verjaardag te vieren, maar daar trapten ze dus niet in. Flauw, hè?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Wij hebben wel een aantal jaren terug (en dat zijn er al wat) in de zomer gevierd, dat we samen 80 werden. En dat klopte ook, op de week af. En dat vond ik toen geweldig. (we zijn allebei in de winter jarig) :D

myra

nog een late proficiat, Ienepien  :D

Jovi_Hobbes

Ook leuk bedacht om dat te vieren  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Ja, sommigen doen het ook met 100. Dat hebben wij overgeslagen. Waarom, weet ik niet meer. In welk jaar was dat ook al weer?
2004 geloof ik. Nee, geen idee.
Maar een feest in de zomer is zo veel leuker dan in de winter. ;D

myra

Ik heb het nog steeds koud...en zit nog in mijn winterblues...

Ienepien

Hier sneeuwt en hagelt het af en toe, en die wind............. :(

Sismo

'T was weer koud vandaag ja! Maar hier geen hagel of sneeuw gelukkig.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Citaat van: myra op maart 03, 2008, 04:00:34 PM
Ik heb het nog steeds koud...en zit nog in mijn winterblues...

Je winterbloes ?  :D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


myra

ja heb zin om t-shirts met korte mouwen te gaan dragen...  ;)

Ereinion

Hier schijnt het zonnetje maar is het heerlijk koud!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: myra op maart 04, 2008, 03:33:27 PM
ja heb zin om t-shirts met korte mouwen te gaan dragen...  ;)

Dan moet je de kachel thuis gewoon heel hard aanzetten, wat zand in je woonkamer gooien, klapstoeltje en een frisse fruitdrank erbij...ZOMER!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Hé, je vergeet je zonnebril nog. ;D

petra1963

Hier sneeuwde het vanavond heftig rond 20.15 uur. Nu is het gewoon KOUD ! Toen ik een uur geleden terug reed van yoga, op mijn brommertje, was het 2 graden Celsius, en helder. Op diverse plekken lag nog de sneeuw die eerder vanavond was gevallen. Nu zal het nog wel veel kouder zijn.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)