Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Brummetje's fanclub

Gestart door Ereinion, september 30, 2008, 10:20:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Peter komt aanlopen,wil meedoen, maar ziet niets meer door de veren die inmiddels als dikke sneeuw door de ruimte vliegen.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

En....
* Sismo ziet een verbaasde Peter staan tussen alle ronddwarrelende veertjes en neemt hem te grazen! Bang!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

* Ienepien ziet een nieuw slachtoffer en mept met een kussen, dat ze achter gehouden had, Peter eens flink om de oren.

Ereinion

* Ereinion duikt op vanachter Peter en richt haar aanval op Ienepien
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

* Ienepien krijgt zomaar een mep van Ereinion, waarbij haar bril afvliegt, en de helft van haar krulspelden. Het is nu net een ragebol, die als een blinde mol wat verdwaasd rond kijkt naar z'n volgende slachtoffer.........

Sismo

* Sismo grijpt haar kans....jiehoe! Ienepien weet niet wat haar overkomt!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

* Ienepien was niet berekend op die aanval, dus ligt helemaal verwenteld op de grond.

Jovi_Hobbes

* Jovi_Hobbes komt verbaasd binnenlopen en ziet dat ze haar kussen vergeten is...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Brummetje

* Brummetje gooit snel een van haar kussens in de richting van Jovi.

Ereinion

* Ereinion stort zich nu bovenop Brummetje
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Brummetje

* Brummetje duikt onder het bed.

Ereinion

#41
* Ereinion sleurt Brummetje aan haar benen onder het bed vandaan
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

* Ienepien heeft haar brilletje weer gevonden, en helpt Ereinion (toch? ;D) om Brummetje aan haar benen te trekken.

Brummetje

* Brummetje rent gillend van plezier rond het bed. Elke keer kussens ontwijkend.

Ienepien

* Ienepien ziet Brummetje haar kant opkomen. En Brummetje ziet gelukkig door de ragebol niet, dat ze gevaar loopt.