Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Brummetje's fanclub

Gestart door Ereinion, september 30, 2008, 10:20:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Peter gooit een extra groot en zwaar kussen naar Brummetje
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

* Ienepien zoekt al haar krulspelden bij elkaar, en mept Peter in de tussentijd nog even knock-out.

Brummetje

* Brummetje had dat niet verwacht en valt door het grote kussen om. Maar staat snel weer op en mept Ienepien met het grote kussen.

Ienepien

* Ienepien valt neer, met al haar gevonden krulspelden, die weer overal heen schieten.

Sismo

* Sismo kruipt uit de kast (niemand heeft haar gezien) en zoekt een groot kussen om Ereinion eens flink te grazen te nemen...zij ziet er nl nog te ongeschonden uit....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

* Ienepien denkt: Sismo uit de kast? Zat ze er in, dan? En wat is ze nu? ;D
* Ienepien zoekt alle krulspelden weer bij elkaar, en bergt ze vlug in de zak van haar schort.

Sismo

* Sismo legt tussendoor aan Ienepien, die haar verbaasd aankijkt, uit dat ze geheel aangekleed uit de kast komt.... ;D
* Sismo mept haar dan meteen met een kussen wat al aardig leeg is, de veren blijven maar ronddwarrelen....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

* Ienepien moet ineens ontzettend lachen, en ziet daardoor die aanval niet aankomen, waardoor haar brilletje weer van haar neus valt.

Sismo

* Sismo krijgt wel een beetje medelijden met Ienepien, al wéér haar brilletje kwijt...
* Sismo besluit Ienepien te helpen en mept Peter weg, die net nog een aanval op haar wilde inzetten.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Peter mept Sismo weg. En grijpt het kussen van Jovi. En gaat weer in de aanval. Nu ook op Ereinion, die nog steeds overeind staat..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

* Ienepien kruipt stiekum in de kast, die nog openstaat, en trekt 'm achter zich dicht.

petra1963

Peter doet de kast snel op slot.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

* Ereinion valt tegelijk Sismo en Peter aan
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

* Ienepien ROEPT HARD: ROT MARC-MARIE!!!!!!!!!!DOE OPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ereinion

* Ereinion begint keihard te lachen en rent zo snel ze kan naar de wc
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.