Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

McDonalds & Co vs. 'de rest'

Gestart door Fricai, oktober 13, 2010, 10:32:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje

Ik kom net van het sporten af, en heb eigenlijk wel trek in een Big Mac!
Zouden ze ook aan huis leveren  :D

Ienepien

Nee, dus stap in je Ferrari, en racen! :D

Mannetje


pinky

Of je maakt er zelf één? Je hebt vast nog wel ergens een klef broodje een een verdwaald stukje vlees. Plak je er wat vage groentes op en een merkwaardig sausje en tadaaaa! Je Big Mac is served!

Mannetje

Schaaltje kroepoek deed ook wonderen.

pinky


Mannetje


pinky

Hmm... dat weet ik dan niet, maar die kans zit er wel in ja!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

jojo83

Citaat van: Pinkeltje op december 16, 2010, 10:45:56 PM
Of je maakt er zelf één? Je hebt vast nog wel ergens een klef broodje een een verdwaald stukje vlees. Plak je er wat vage groentes op en een merkwaardig sausje en tadaaaa! Je Big Mac is served!

Ik hoorde van een vriendin die een proef had gedaan met een hamburger van M'c Donalds. Na een aantal maanden !!! zag de hamburger er nog precies hetzelfde uit en zat er niet eens schimmel of iets dergelijks op. Tja, dan wil ik niet weten wat ze er allemaal aan troep in stoppen. Vast heel veel E-nummers en conserveringsmiddelen enz. om hem houdbaar te houden.
Ik at er toch al nooit, maar nu zeker niet meer.


Fricai

Citaat van: jojo83 op januari 02, 2011, 09:22:50 PM...

Als 'ie maar droog genoeg blijft elke hamburger wel maandenlang hetzelfde eruit zien.

pinky


Ereinion

Citaat van: jojo83 op januari 02, 2011, 09:22:50 PM
Citaat van: Pinkeltje op december 16, 2010, 10:45:56 PM
Of je maakt er zelf één? Je hebt vast nog wel ergens een klef broodje een een verdwaald stukje vlees. Plak je er wat vage groentes op en een merkwaardig sausje en tadaaaa! Je Big Mac is served!

Ik hoorde van een vriendin die een proef had gedaan met een hamburger van M'c Donalds. Na een aantal maanden !!! zag de hamburger er nog precies hetzelfde uit en zat er niet eens schimmel of iets dergelijks op. Tja, dan wil ik niet weten wat ze er allemaal aan troep in stoppen. Vast heel veel E-nummers en conserveringsmiddelen enz. om hem houdbaar te houden.
Ik at er toch al nooit, maar nu zeker niet meer.

Zoiets heb ik ook al eens gehoord. Volgens McDonalds was het een teken van hoe schoon ze werken.  ::)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat experiment zit tussen de extra's van de film Supersize Me. Is wel een aanrader.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?