Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lama

Ach, dat is toch ook lachen! Ik kan op zo´n moment ook om dingen lachen om me heen. Zoals op die fiets zitten en dan alle voetgangers en fietsers om je heen te zien rennen en vliegen om snel thuis te komen (omdat ze bij thuiskomst dan vast minder nat zijn dan wanneer ze gewoon rustig aan hadden gedaan, hahaha!).

Ereinion

Inderdaad, ja. Zelf mensen in de auto lijken daar altijd aan mee te doen. Maar misschien hebben zij allemaal een lek dak.


Gisteren was het zo mooi. We fietsten met zonsondergang naar huis. De lucht was fel geel en oranje tot rood met daartussen paarsbruine vegen. Het mooist was het stukje waar de hoogspanningsmasten stonden. Dan krijg je echt van die zwarte lijnen voor die geweldige kleuren. Mijn vriend en ik hebben erg genoten. (en ondertussen samen bedacht welke kleuren en technieken je zou moeten gebruiken als je er een schilderij van zou willen maken.)

Oh ja, verderop waren er allemaal vliegtuigstrepen in de lucht en die gingen van alle kanten allemaal naar één punt aan de horizon. Echt super.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Er komt nu echt een engelstalige Hydrhaga!!!  :cheerleader: Ik ben zo benieuwd wat dat verhaal in het buitenland gaat doen. Erg spannend. Nog een paar maandjes wachten, want het boek verschijnt ergens in 2012, maar ik ben erg enthousiast. Duh.  ::)

Er is weer wat veranderd op het gebied van uitgevers, maar hoewel de naam verandert, zit ik nog steeds bij dezelfde als wie mij begeleidde bij Hydrhaga. Ik ben er erg positief over dat er dingen zijn veranderd. Zilverspoor heeft plannen die passen bij mijn grootheidswaan.  ;)

Bij de website van Zilverspoor zit ook een forum. Het is er nog niet erg druk in het café, maar ik heb vast een plekje gereserveerd bij de haard. Misschien zullen sommige leden van hier het ook leuk vinden om zich daar aan te melden, dus toch maar even een linkje. (oh-oh: spam!) www.zilverspoor.com. Je moet nog wel even doorklikken. Er is daar natuurlijk ook  :cake:  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Wauw, een internationale carrière! Had je ooit gedacht dit te bereiken? :D
Proficiat!!! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Lama


myra


Ereinion

je boek is trouwens onderweg naar Jovi, Myra.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba


Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op oktober 25, 2011, 05:01:50 PM
Er komt nu echt een engelstalige Hydrhaga!!!  :cheerleader:
:cheerleader: dat wordt heel erg leuk!

Citeer
dus toch maar even een linkje. (oh-oh: spam!) www.zilverspoor.com. Je moet nog wel even doorklikken. Er is daar natuurlijk ook  :cake:  ;)
Ik hoop maar dat de admins van dit forum dit niet opmerken, die hebben gisteren namelijk erg leuke nieuwe bans en vloeken geleerd  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Mag deze admin ze ook weten?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ronddraaiende kamers, eeuwig varen op de woeste zee... Dat soort leuke dingen  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

bokkenrijders en kapiteins die tot in de eeuwigheid rondvaren >:D

Ereinion

Aha. Als er maar internet op zee is en ik een werkende laptop meeheb, zou ik me er misschien best vermaken.  ;)
Maar de admins hebben me niet bestraft, dus dat lot blijft me bespaard.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

En wat als ze je :cake: afpakken? >:D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.