Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zelf schrijven

Gestart door Jovi_Hobbes, februari 17, 2007, 07:00:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Het was weer erg gezellig.  :D Kopje thee erbij, en natuurlijk een plakje  :cake:  :P

Bij het artikel komt nu alleen te staan Kim, 27 jaar. De reden dat ze geen andere naam willen doen is dat er dan onder het artikel moet staan dat de naam gefingeerd is en dan klinkt het voor de lezer minder betrouwbaar. Het artikel komt waarschijnlijk pas in week 22 uit, maar ik houd jullie natuurlijk op de hoogte. En misschien dat ze het onderwerp ook nog bij andere tijdschriften ter sprake wilde brengen, aangezien ze freelance werkt en dus voor meerdere bladen. Dat zou natuurlijk geweldig zijn!

Nog iets wat ter sprake kwam en erg interessant was. Ze had laatst een artikel gedaan over... en nu ben ik de naam kwijt. Het ging over een vrouw die je eigenlijk kunt omschrijven als aseksueel, maar in haar slaap wel seksueel actief is. Echt in haar slaap (maar niet in haar dromen), ze kon zich er de volgende dag niets meer van herinneren. Ik krijg dit artikel ook nog toegestuurd, en het verschijnt binnenkort in Yes. Via dit onderwerp kwam ze ook bij aseksualiteit. Ik mag het hier ook plaatsen en ik denk dat er best mensen wat aan kunnen hebben.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Wow, ik vind het echt moedig dat je dit wilde doen! En ik ben benieuwd naar het resultaat!  :cake:? Voor de moeite die je hebt gedaan!  :knuffel:

petra1963

Hoi Ereinion,
Inderdaad heel moedig dat je dit nu weer gedaan hebt !  :cake: en  :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

en een   :klap:  :klap:  :klap: (= staande ovatie!)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Week 22, dat is na de Pinksteren  ::)

Maar inderdaad, een  :cake:  voor Ereinion!

Citaat van: Tempesta op februari 22, 2007, 12:03:27 PM
Ik houd me aanbevolen voor toekomstige acties!

Dat onthouden we wel even!  >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

 :klap: goed gedaan Ereinion, ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Citaat van: Ereinion op februari 21, 2007, 06:04:49 PM
Maar wie doet daar eigenlijk nog meer aan mee? Want ze wilde toch twee personen? Jovi, jij? Of toch Tempesta?

Nee, ik ook niet want ik was (of eigenlijk word) te oud  :78:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Dat is toch overmorgen pas?  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

 :visibility: voor Ereinion. Tof dat je dat gedaan hebt!

Tempesta


Ereinion

Ach, kleine moeite.
*bloost en voelt zich vereerd*
;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Kijk maar uit! Straks wordt je nog beroemd!  ;)

Ereinion

Dat wil ik wel, maar dan om iets anders.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

De meest beroemde asexueel van Nederland ! :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

 :o Alsjeblieft zeg, ik krijg nog een Geraldin-syndroom. Ik hoop toch echt niet dat als iemand aan aseksualiteit denkt, dat ze meteen aan mij denken.


Dus allemaal meedoen aan het volgende interview, zodat dat niet gebeurd!  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Gewoon opschieten met je boek, dan wordt je de meest beroemde aseksuele schrijfster  :P
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)