Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Spreker gezocht voor college over aseksualiteit in Den Haag

Gestart door Speaker, februari 15, 2015, 06:19:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: Edewecht op maart 08, 2015, 05:12:16 PM
Het lijkt me ongelofelijk interessant, al die andere onderwerpen!

Maar zoals gezegd: ik weet nog niet of ik me die dag vrij kan maken.

OK. Knoop doorgehakt. Ik kom!  ;D  ;D

Echter, AceVentura heeft me laten weten dat hij niet kan komen  :( dus ik kom alleen. Ik heb die middag vrij kunnen krijgen, dus dan heb ik tijd om vanuit Drenthe naar Den Haag te reizen. Dit weekend zal ik mijn verhaal in het Engels voorbereiden.

@Dutchamoeba, dank voor je aanbod, misschien maak ik er nog wel gebruik van. (Ach, allemaal koudwatervrees  ;D ik zal me wel redden met dat Engels)

@Speaker, kun je me (evt per PB) de gegevens sturen over de precieze plaats en tijd enzo?

@Sir F. , heb je nog belangstelling?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Sir F

Neu, je gaat het vast prima doen. Ik bood alleen aan als er helemaal niemand kon.

Briggy

BTW als je hulp nodig hebt met vertalen, dan kan ik je daarbij helpen.
12-1-2015 <3 MarkA

Speaker

Citaat van: Edewecht op maart 11, 2015, 09:13:15 PM

OK. Knoop doorgehakt. Ik kom!  ;D  ;D


Dank u, dank u, dank u!!!. Ik kan je eigenlijk niet genoeg bedanken dat je dit wilt doen. Ook bewondering dat je, naast dat je er over wilt vertellen, helemaal uit Drenthe naar Den Haag wilt komen.

Ik zal je de gegevens naar je toesturen.

Natuurlijk de rest die hebben overwogen ook bedankt.

Edewecht

K*T !!  :banghead: Ik kan niet komen. Zojuist gehoord dat ik wegens omstandigheden op 't werk TOCH geen vrij kan krijgen die donderdag.

Balen. Maar ja.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Speaker

Citaat van: Edewecht op maart 12, 2015, 08:00:29 AM
K*T !!  :banghead: Ik kan niet komen. Zojuist gehoord dat ik wegens omstandigheden op 't werk TOCH geen vrij kan krijgen die donderdag.

Balen. Maar ja.


Jammer  :-\, maar het is niet anders. Toch bedank dat je het wou doen.

Ik ben er nu wel over aan nadenken om het zelf doen  ???

Edewecht

Citaat van: Speaker op maart 13, 2015, 07:48:13 PM

Ik ben er nu wel over aan nadenken om het zelf doen  ???

Dat zou een grote stap voor je zijn, begrijp ik als ik je vorige berichten teruglees.

Als je een klankbord nodig hebt om over je idee na te denken: hier ben ik/hier zijn we!   :knuffel:

Ondertussen:
1. Je moet niets
2. Blijf jezelf trouw
3. Wat heb je te verliezen ?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Speaker

De laatste maand heb ik ontdekt dat het iets is waar ik passie voor hebt om er aan voor te krijgen. Maar het geen dat mij echt tegen hield is dat ik "uit de kast moet komen", eerste voor de mensen waarmee ik het evenement organiseer en dan ook voor mensen die ik ken die komen kijken.

Edewecht

Uit de kast komen is geen kattepis, Speaker. Het kan je goede reakties opleveren (openheid wordt gewaardeerd) maar ook minder leuke (onbegrip).
Daarom is uit de kast komen iets wat je doet met zorg en aandacht voor jezelf.
Soms is het goed om te durven, soms is het goed om (nog even niet) te durven - dat moet je zelf beoordelen. Vandaar die 1.2.3. in m'n vorige post.  :D

Good luck! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Speaker

Dank jullie

Ik heb besloten om het te doen, dus ben benieuwd hoe het gaat lopen.

Edewecht

 :klap:  Moedig!  :cake:

ik wens je veel succes!
Laat alsjeblieft weten hoe het gegaan is!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

tanneke


Imogen

Echt super Speaker, dat je dit wilt doen!  :klap: En iid moedig, zo uit de kast komen voor je ´peers´.
Ik wens je heel veel succes, morgen de 19de is het toch? Toi, toi, toi!!  :knuffel:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"