Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Spreker gezocht voor college over aseksualiteit in Den Haag

Gestart door Speaker, februari 15, 2015, 06:19:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dutchamoeba


Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Speaker


Speaker

*update* Hoewel ik zenuwachtig, en een paar keer niet uit mijn woorden kwam, is het best wel goed gaan. Moet wel zeggen dat het een beetje komt omdat het publiek open, geïnteresseerd en accepterend was. Er waren zelfs mensen die wisten wat aseksualiteit (en de anderen "onzichtbare" identiteiten waar over ik een klein beetje over spraak) was, dus dat was ook mooi meegenomen. Het heeft meteen ook een beetje gewerkt, in de q&a was er ook een paar keer naar terug verwezen door de andere sprekers en dat ook binnen de lhbt+ gemeenschap meer acceptatie moet komen. Heb veel complimenten gehad dat ik het goed had gedaan en dat ik daar durfde te staan. Ik heb zelf te horen gekregen dat het iemand aan het denken heeft gezet dat het toch raar is hoe ze met Sheldon omgaan in the big bang theorie (heb daar samen met house ook kort aandacht aan besteed).

Sorry voor de lange update, maar ik sta nog stijf van de adrenaline en dopamine en ik moest het kwijt  ;D

Edewecht

Citaat van: Speaker op maart 19, 2015, 11:24:23 PM

Sorry voor de lange update, maar ik sta nog stijf van de adrenaline en dopamine en ik moest het kwijt  ;D


Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor Speaker! Ik vind het geweldig wat je gedaan hebt, en dat ook nog alleen.
Fijn dat je van die goede reakties hebt gehad.

:cake:  en  :visibility: :visibility: :visibility: voor jou!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba


Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA


tanneke


Speaker