Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aandacht voor A-seksualiteit: Stelletje gezocht voor VPRO documentaire

Gestart door VPRO, juni 05, 2015, 01:19:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VPRO

Voor een dcoumentaire voor de VPRO zijn we opzoek naar een a-seksueel stelletje die daar over willen vertellen. Het liefst een verliefd stelletje. We willen graag de taboes doorbreken.
Je kan je aanmelden bij max@mintfilm.nl


Koffie

Fijn dat ook de VPRO hier aandacht aan wil besteden! Ik hoop dat zich een stelletje meldt.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Dutchamoeba

Ik ben de helft van een verliefd aseksueel stelletje. Zelf wil ik wel meewerken (zij het anoniem), maar mijn wederhelft wil altijd het liefst zo min mogelijk worden blootgesteld (in figuurlijke zin dan...) aan de media. Ik hoop dan ook, net als Koffie, dat er zich nog een ander stelletje meldt.

Imogen

Briggy wil misschien wel, maar haar wederhelft ook niet....gaat nog lastig worden, de taboes te doorbreken  ;)
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Briggy

Ik heb daar helemaal geen tijd voor haha :) Maar we zijn inderdaad een aseksueel stel, en verliefd!  :bloos:
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Ik ben geen stel... en ik vermoed dat er weinig aseksuele stellen bekend zijn.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

MarkA

Citaat van: Imogen op juni 05, 2015, 04:35:00 PM
Briggy wil misschien wel, maar haar wederhelft ook niet....gaat nog lastig worden, de taboes te doorbreken  ;)

Ik hou inderdaad niet van camera's en op TV zijn :P En anoniem lijkt me niet echt passen bij het doorbreken van de taboes haha.
Then, if you don't believe it all the magic is dead

AceVentura

Wat goed dat VPRO hier aandacht aan wil besteden  :klap:  :cake:
Zo heel veel stelletjes zijn er volgens mij niet dus dat kan nog best lastig worden.

Succes met de zoektocht !
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

(*Of Edewecht moet héél gauw een verliefd stelletje zien te vormen met iemand ...  :geezer: )
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Artemis

voor zoiets taboe-doorbrekends zou ik het ook wel doen, al zoek ik dan eerst iemand om verliefd stel mee te worden  :78:

maargoed,..

Briggy

Citaat van: Edewecht op juni 05, 2015, 09:16:35 PM
(*Of Edewecht moet héél gauw een verliefd stelletje zien te vormen met iemand ...  :geezer: )

Miss moeten we samen op acteerles gaan en het samen doen  :schater:
12-1-2015 <3 MarkA