Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

loganmanticore verjaart

Gestart door myra, oktober 30, 2007, 11:25:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ik heet gewoon Peter, hoor.. Mijn internetnaam is voor mij makkelijk te onthouden, het is herkenbaar en tegelijk voor buitenstaanders zo anoniem dat het niets zegt. Daarom gebruik ik het ook op andere fora, als ik daar kom.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

O, dat is een hele geruststelling. :knuffel:

petra1963

Ja, stel je voor dat ik Archibald Bernhardus Carolus  Desiderius Epifanius Frederikus Gerhardus Hendrikus Izaäk, Johannes Katastrofus Lambertus Michael Nicodemus Oriel Pamphilius Quirinus Ricardo Stefanus Theodorus Udo Vehementius Wilhelmus Xaverius Ysodorus Zacharias zou heten..  ;D Dat zou pas een ramp zijn. 'En we noemen hem: Pietje !' :rollol:  
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Katastrofus??????????

Ik heb 3 doopnamen. (Katholiek, hè)

petra1963

Ja, je moet toch iets aparts bedenken met een K ?  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


petra1963

Ja, dat had ook gekund. Maar ik vond Katastrofus veel gekker..  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Maar je heet dus gewoon Petrus? ;)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Ik ben gwoon maar wat aan het vissen. Een slechte eigenschap van mij. Terwijl ik niet eens zo gek ben op vis. ;D

petra1963

Vissen mag, hoor ! Ik kijk zelf wel waar ik op antwoord. En hoe ik dan antwoord. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

pinky

Knap toch! En nou weet nog neimand hoe Peter nu echt heet! Maar ik vind hem gewoon een Peter! Trouwens, ik hoef alleen de muntjes in de binnenstad van Nijmegen maar te volgen om hem te vinden! Dussuh...

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker