Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

de klok

Gestart door myra, november 21, 2006, 10:18:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ienepien

Maar als je zo vroeg beginnen moet, heb je 's middags toch al vroeg vrij? Is ook leuk, toch? :-\

Sismo

Van Jovi weet ik dat ze een behoorlijk eindje moet reizen, waarschijnlijk gaat ze vroeg om de spitsdrukte te vermijden.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Onder andere. Maar ook omdat ik anders verschrikkelijk laat thuis ben. Ik werk van 8 tot half 5 en ben dan rond 6 uur thuis. Zo heb ik nog wat uurtjes over voordat ik weer naar mijn bedje moet.

Citaat van: ChibiFirli op april 30, 2008, 05:20:36 PM
Citaat van: Jovi_Hobbes op april 30, 2008, 03:09:14 PM
maar als je het een tijdje niet hebt gedaan
elke maandag dus ;D

:schater:  Maandagen zijn inderdaad wel erg, maar dat komt omdat ik zondagavond nooit op tijd kan slapen omdat ik dan 's ochtends natuurlijk later uit bed ben gekomen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Uhu

Die zondagen maken me kapot ;D

Gister was het 2u  ::)
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

pinky

Oef...volgens mij ga ik daar ooklast van krijgen. 6 dagen heerlijk uitgeslapen, morgen weer vroeg op...ohoh...

petra1963

'Always look on the bright side of life'  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


ChibiFirli

*kijkt naar buiten*

erg "bright"

oh zo "bright" ...

;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

pinky


Ienepien

Ze hadden hier een zonnig dagje met 23 graden voorspeld. Nou, inderdaad erg bright. Moet verdorie m'n jas nog aan. :P

pinky

Vanochtend koud buiten, ik mijn winterjas aan, op de fiets naar de trein, nou was wel redelijk te doen. Tien minuten treinen ik stap uit...en daar is het me toch warm! Hup jas uit, vest uit en in het T-shirt verderlopen. Haha...raar weer hier!

Ereinion

Echt raar!

Hadden we niet ergens anders een topic over het weer?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


Sismo

Het mag even gezegd worden: de klok loopt weer goed!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?