Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

de klok

Gestart door myra, november 21, 2006, 10:18:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Bij mij nu ook, het zal er ergens tussenin liggen!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Dat is door die klok dat ik altijd te laat ga slapen. Het is daar nog zo vroeg! :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky


kitteleentje

 :D  ik kijk dus nooit naar die klok hier.  Maar die loopt inderdaad achter nu ik het eens bekijk.

ik begrijp dat vliegen in de metro niet goed  ???  hoe doe je dat?

Ereinion

 :D

De metro maakte een onverwachte stop en mijn lichaam was daar niet echt op ingesteld. Dus die wilde nog verder 'rijden'. Ik ben niet zo zwaar, dus vloog ik omhoog. Zoiets...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op april 15, 2008, 09:15:57 PM
Jij bent dan wel heel vroeg op pad, Jovi....het is al heel vroeg licht!  :o

Kwart voor zeven, vroeg genoeg om de zon te kunnen begroeten. Snap je nu waarom ik nooit midden in de nacht op het forum ben?  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Kreun...elke dag om een uur of 6 op? Ik heb respect voor je! (moet je nagaan, nóg meer! ;D)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


kitteleentje

ahzo... zo kan men dus vliegen... men heeft niet eens een vliegtuig nodig  ;D

Ik wou dat ik dat ook kon zo vroeg opstaan, ik ben meestal een stuk productiever 's ochtends, hoewel ik dan nog erg moe ben  8) .

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op april 18, 2008, 10:21:47 PM
Kreun...elke dag om een uur of 6 op? Ik heb respect voor je! (moet je nagaan, nóg meer! ;D)

:-[

Gelukkig ben ik een ochtendmens, maar zelfs dan is 6 uur eigenlijk gewoon te vroeg.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Ik was vanmorgen om zes uur wakker. Wat is het dan al licht. Wist ik niet.  ;D

petra1963

Nu weet je het..

Trouwens..wacht even...Jij bent boerin ? Leeft op een boerderij ? En je wist het niet ?  :rollol: :rollol: :rollol: :rollol: :rollol: :rollol: :rollol: :rollol: :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)