Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

gegroet allemaal :)

Gestart door Variana, juli 31, 2021, 08:24:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Variana

Hoi hoi, ik ben nieuw hier. Ik ben net 20 geworden en ben asexueel heteroromantisch. In het echt ben ik helaas nog niet officieel uit vanwege een conservatieve familie, maar op het internet weet zowat iedereen dat ik ace ben (wat ben ik toch blij dat mn familie digibeten zijn :p). Na me jarenlang alleen te hebben gevoeld ben ik blij een plekje te hebben gevonden waar mensen zijn zoals ik. Ik ben enthousiast jullie allemaal te ontmoeten en leuke gesprekken met jullie te hebben, en misschien vind ik zelfs nieuwe ace vrienden of een partner. I'm always down to chat, dus als je je verveelt stuur me een berichtje (:

memories

Welkom! Lijkt me lastig als je het gevoel hebt niet open te kunnen zijn naar je familie toe. Maar gelukkig is er inderdaad het internet haha

AceVentura

Welkom op het forum Variana,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Goed dat je ons gevonden hebt, hier mag je zo open en zo ace zijn als je maar wil ;)

Als het kan (met de maatregelen enzo) hebben we af en toe wel uitjes en bijeenkomsten dus wie weet gaan we elkaar nog ontmoeten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Suusje

Hoi Variana

Welkom op het forum. Leuk dat je er bij bent.

Koffie

Welkom!

Lijkt me toch ingewikkeld, als je thuis niet open kunt zijn. Maar wie weet, komt er ooit een moment, mocht je dat willen, en word je misschien niet begrepen, maar wel geaccepteerd. Dat is altijd het minste wat ik iemand gun. En, dat gun ik je ouders dan ook. :D

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Welkom Variana. Fijn dat je de weg hier naar toe gevonden hebt :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Piggelot

Welkom,

Als je wilt ben ik er ook altijd om te chatten😋

Fricai


Variana

Citaat van: AceVentura op juli 31, 2021, 11:01:36 AM
Welkom op het forum Variana,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Goed dat je ons gevonden hebt, hier mag je zo open en zo ace zijn als je maar wil ;)

Als het kan (met de maatregelen enzo) hebben we af en toe wel uitjes en bijeenkomsten dus wie weet gaan we elkaar nog ontmoeten.

Jaa ik zag al de plannen over de efteling, lijkt me geweldig om mee te gaan!

Variana

Citaat van: Piggelot op juli 31, 2021, 12:49:18 PM
Welkom,

Als je wilt ben ik er ook altijd om te chatten😋

AWH ik hou van je profile pic, mijn naam is een mix tussen vaiana en varian, twee van mn favo disney personages. En gezellig! Kunnen we een keer kletsen (:

HuntressOfArtemis

Welkom Variana!
Ik denk dat je je hier snel thuis zult voelen!  :cake:   :grouphug:
Doe alsof je in een verhaal zit, want binnen een eeuw, ben je een verhaal, dus maak er een mooi van!

Pien

Van harte welkom!  :D
Wie weet zien we elkaar bij het Efteling uitje!
"I thought how unpleasant it is to be locked out; and I thought how it is worse, perhaps, to be locked in." ― Virginia Woolf

Animo00


PallaS.

#13
Hoi Variana,

Goed dat je er bent: hartelijk welkom!

Groeten,

PallaS.