Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat als je als aseksueel geconfronteerd wordt met seks?

Gestart door Zonnekind, april 18, 2006, 09:48:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Citaat van: Stev op april 26, 2006, 09:05:20 PM
[Gezien de laatste berichten ook al nergens op slaan  ;D voeg ik er nog één aan toe. Ik laat een paar dagen niets van me horen, vrees ik (alsof iemand daar op zat te wachten  ???) en maandag a.s. ga ik met mijn gezin een weekje op vakantie. Feest! Elke avond uren aan het interneten  ;) Dan vertel ik wel wat ik in het weekeinde gedaan heb  :wave:

Ik zal je missen Stev! :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Citaat van: hessian op april 26, 2006, 11:37:30 PM
DAMN DAMN DAMN I hate this aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Welkom Hessian. Ik snap dat je je erg rot voelt over het mislukken van je relatie, echt naar voor je!
Maar zoals Ereinion zei, misschien helpt het om te weten dat er toch wel mensen bestaan met dezelfde gevoelens als jij. We zijn misschien een minderheid, maar we bestaan wel.

Neem gerust een paar stukjes welkomst  :cake:  :cake:  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Welkom Hessian. Spijtig dat je relatie niet gelukt is. Nu zou ik zeggen niet wanhopen, hier op het forum zijn genoeg voorbeelden van koppels die hun problemen ivm verschillen in behoefte leren oplossen (meestal wel met wat moeite, het is niet echt makkelijk).

Citaat van: Stev op april 26, 2006, 09:05:20 PM
Niet weg jagen! Maar intussen zijn jullie mooi op berichtjes aan het jagen, hè?  :P Zo schiet het wel lekker op :wave:
Gezien de laatste berichten ook al nergens op slaan  ;D voeg ik er nog één aan toe. Ik laat een paar dagen niets van me horen, vrees ik (alsof iemand daar op zat te wachten  ???) en maandag a.s. ga ik met mijn gezin een weekje op vakantie. Feest! Elke avond uren aan het interneten  ;) Dan vertel ik wel wat ik in het weekeinde gedaan heb  :wave:
Nou, ik ga je missen  :-[. Ik vind je avatar zo tof om naar te kijken ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

n.a.v. Het onderwerp idolen kwam ik hierop:

Vroeger dacht ik altijd dat ik seks zou hebben met degene wie ik getrouwd was en wanneer ik volwassen was. Ik vond het ook heel logisch dat op een gegeven moment de seks in een relatie op zou houden. Wanneer precies heb ik niet echt over nagedacht. Misschien als je in de overgang kwam of wanneer je alle kinderen had die je wenste. Het blijft voor mij nog best een schok dat bejaarde mensen het ook nog steeds doen of willen. (Natuurlijk moeten ze het gewoon doen als ze er zin in hebben.)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

DAt vind ik inderdaad ook erg moeilijk om voor te stellen want ik had eigenlijk precies hetzelfde idee als jij!
Er is inderdaad helemaal niets mis mee, maar omdat ik seks op mijn leeftijd al niet kan voorstellen dan wordt het bij oudere mensen helemaal lastig voor mij.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 30, 2006, 12:24:47 PM
Er is inderdaad helemaal niets mis mee, maar omdat ik seks op mijn leeftijd al niet kan voorstellen dan wordt het bij oudere mensen helemaal lastig voor mij.

Helemaal mee eens  ;).

Zonnekind

Ik heb gisteren eens naar Temptation Island gekeken... Man man, ik werd misselijk van al dat geseks. Zijn er nog die daar op sommige momenten of altijd echt misselijk van worden van naar seksfragmenten (in ne film ofzo) te kijken? Of gewoon die het niet leuk vinden en dan nog liever even zappen om dat te moeten missen?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Naar programma's als Temptation Island kijk ik zowiezo niet, erg oninteressant! Als "men"dit leuk vind ok, maar ik heb leukere dingen te doen! In een film kan ik het wel hebben, maar soms moet ik dan net even plassen ;D Misselijk ben ik nog niet geweest, ik kan het wel van me af zetten.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Knoddepropje

Ik kijk ook gewoon niet naar die programma's. Vind er niks aan....

myra

ik kijk nooit naar temptation island. Als ik er een reclamefilmpje voor zie, wordt ik al misselijk. Seksscenes in films kan ik wel hebben, maar ik merk dat ik er altijd mee moet lachen alsof het iets grappig is. Zo een lachje van oh nee, daar zijn ze weer.

Ik weet niet of iemand boeken van Dan Brown heeft gelezen (de Da Vinci code, Het Bernini mysterie, Het juvenalis dilemma). Hij combineert historiek, wetenschap en thriller-elementen op een boeiende manier, maar zijn boeken eindigen ALTIJD met een sekscene  :banghead:. De twee hoofdfiguren zijn altijd een man of een vrouw, en op het einde eindigen ze in bed. Ik vind dat echt raar voor iemand die toch wel een schrijverstalent heeft, dat hij zijn boeken altijd op zo'n goedkope manier laat eindigen. Hij denkt mss dat het publiek dat verwacht?

ChibiFirli

"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sismo

Citaat van: myra op mei 01, 2006, 11:50:16 AM


Ik weet niet of iemand boeken van Dan Brown heeft gelezen (de Da Vinci code, Het Bernini mysterie, Het juvenalis dilemma). Hij combineert historiek, wetenschap en thriller-elementen op een boeiende manier, maar zijn boeken eindigen ALTIJD met een sekscene  :banghead:. De twee hoofdfiguren zijn altijd een man of een vrouw, en op het einde eindigen ze in bed. Ik vind dat echt raar voor iemand die toch wel een schrijverstalent heeft, dat hij zijn boeken altijd op zo'n goedkope manier laat eindigen. Hij denkt mss dat het publiek dat verwacht?

Heb er een paar gelezen ja, bij het tweede dat ik las, wist ik al hoe het zou eindigen. Maar ach, alles ertussenin leest wel erg lekker!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Dat is bij mij zo vreemd, in boeken vind ik het heerlijk om een seksscène te lezen. Ik geniet daar dan echt van en word echt ontspannen. Bij tv totaal niet. Wij hebben thuis geen tv dus ik heb daar normaal geen last van maar gisteren was ik bij Viper en daar waren ze naar Temptation Island aan het zien dus hebben we even meegekeken.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Het lijkt me een vreselijk programma. Maar ik word niet misselijk van seksscene's. In film kan ik soms niet volgen waarom mensen opeens in bed belanden, en als het te erg wordt zap ik het liefst door. Maar over het algemeen valt het wel mee.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.