Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ben ik asexueel ? of laag libido ?

Gestart door Sofie, november 11, 2006, 03:16:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Jaaa... ik herken het allemaal! Amai, dit geeft eigenlijk wel een goed gevoel. Ik dacht echt dat ik een heel abnormaal kind was.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Thiotric

Een late welkom voor Sofie, met  :cake: ( beschaafde Bellgen bieden  eigenlijk een pintje aan... ).
Als partner van Elke ben ik (op dit moment toch) blij dat ik hier op dit forum terechtkan. Ik weet niet of je partner hier ook leest, maar bij mij doet het wel eens deugd. Als seksuele partner heb ik mij in deze relatie ook jarenlang "abnormaal" gevoeld, mijn mannelijk zelfbeeld (bestaat dat?) zat toen heel diep. Hier komen heeft dat ego toch al een half verdiepje kunnen opkrikken ( merci hee mensen!), wie weet helpt het hem ook...
In elk geval, ervaringsdeskundigen in overvloed hier  :D .
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Zonnekind

Dat is waar, er zijn hier nog seksuele partners die hier komen. Wij leren er iets door bij (al kwetst het soms) en zij vinden ook steun in elkaar. Het lijkt mij idd geen slecht idee van ook jouw vriend eens naar hier te lokken. (waarschuw hem wel dat het forum verslavend is ;))
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Thiotric

veel te !  :-[ straks groeien we nog uiteen !   :o  Daarmee is dan ook wel het probleem opgelost !  :schater: :schater: :schater:
* Thiotric roept zichzelf ter orde om ietwat serieus te blijven  :flic:*
In elk geval hoop ik dat je hier wat positieve vibes kan opdoen ( jullie beide dan !  :wave: )
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Zonnekind op november 23, 2006, 09:00:28 PM
Jaaa... ik herken het allemaal! Amai, dit geeft eigenlijk wel een goed gevoel. Ik dacht echt dat ik een heel abnormaal kind was.

Eigenlijk was je juist heel normaal Zonnekind. Elk kind maakt een periode met dwanggedachten door. Zo van: als ik op de witte strepen van de oversteekplaats ga staan gebeurt er iets ergs, of wat dan ook. In mijn "dwangperiode" telde ik ook erg veel en als ik sommetjes moest maken op school was het altijd een slecht teken als de laatste op een oneven getal uitkwam, dan moest ik snel nog een sommetje maken... Te bizar voor woorden, maar bljkbaar compleet "normaal"
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?