Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hallo!

Gestart door Knoddepropje, oktober 24, 2005, 01:21:24 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TBW

Ja wel hier hoef je niet bang te zijn want de eerste die je daarom lastig valt flikker ik (en de andere admins) er zo uit. Maar mensen houden zich daar gelukkig niet echt mee bezig, om je over internet hier raar te gaan 'bekijken'.

*neemt macho rambopose aan*

*houdt twee AK47'en stevig in de handen geklemd*

Neen, serieus, ik betwijfel of er nu al veel reactie op zou komen, maar ik zie er persoonlijk geen graten in om vanaf een bepaald moment daar een bord voor in te richten. Dat komt eigenlijk neer op het 'Meeting' bord van de hoofdAVEN.

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 30, 2005, 04:14:44 PM
Ja wel hier hoef je niet bang te zijn want de eerste die je daarom lastig valt flikker ik (en de andere admins) er zo uit. Maar mensen houden zich daar gelukkig niet echt mee bezig, om je over internet hier raar te gaan 'bekijken'.

*neemt macho rambopose aan*

*houdt twee AK47'en stevig in de handen geklemd*

Neen, serieus, ik betwijfel of er nu al veel reactie op zou komen, maar ik zie er persoonlijk geen graten in om vanaf een bepaald moment daar een bord voor in te richten. Dat komt eigenlijk neer op het 'Meeting' bord van de hoofdAVEN.
Ik ben het daarmee eens ^_^. Ik vind het altijd tof om nieuwe mensen te ontmoeten (of die mensen dat ook vinden is natuurlijk de vraag ;D).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry