Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Naja, ik ben zo een beetje traag~

Gestart door ChibiFirli, oktober 25, 2005, 02:02:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ChibiFirli

Nadat al de rest zich al heeft voorgesteld kan ik me misschien ook wel eens voorstellen ;D. Om niet te ver achter te blijven :D.

Ik ben ChibiFirli, ook wel bekend onder Philippe, of Firli ;D (chibi heb ik ergens als bijnaam gekregen vanwege men laag gewicht, is japans voor klein ;D). Ik heb trouwens nog wel een pak andere bijnamen, waarvan de meeste gebruikt worden door 1 persoon (iedereen maakt speciale bijnaampjes voor me :P).

Ik ben zo iets van een 21 jaar denk ik (jah, ik moest daar even over nadenken :-X), tijdelijk ben ik nog student, ongeveer totdat ik afgestudeerd ben ;D.

Euhm... hobbie-achtige dingen: veel ;D. Nachtelijke wandelingen (dan is't lekker rustig ^^), zwemmen, op dingen opklimmen, lange gesprekken houden, sterren kijken (zo onprofessioneel mogelijk, dus gewoon omhoog kijken als je lekker in't gras ligt), met allerlei huisdieren spelen ;D, slapen, tekenen (zeer amateuristisch natuurlijk, puur bezigheidstherapie tijdens lessen ;D), anime...

Verder heb ik ook nog iets dat we interesses noemen (waaruit soms ook hobbies voortvloeien), zoals bijna alle technologie-gerelateerde onderwerpen, jawel ook mythologie (gewoon puur groepsdruk hier :-X).

Om even ook iets aseksueel gerelateerd te zeggen. Ik heb de engelstalige site ontdekt half maart 2005. Wat ik zeer leuk vond, gezien ik nog nooit van aseksueel als geaardheid had gehoord. Tot dan toe had ik mij al wel lachend sporadisch als aseksueel gedefinieerd, gewoon omdat ik geen betere beschrijving vond ;D. En ik was druk bezig met pogingen mezelf te genezen en gewend te raken aan dingen zoals kussen en zo, ipv die gwn ongeveer even vies te vinden als iemands speeksel te drinken :P (wat een geluk dat ik niet te vies ben van dingen ;D). Die pogingen ben ik dan maar gestopt :P.

En ergens in juli ben ik beginnen denken aan het ietsje bekender maken van aseksualiteit. Wat eerst heeft geleid tot ik het tegen enkele vrienden zeggen. Reacties waren uiteenlopend, mensen die me goed kennen waren ver van verbaasd :D. Toen heb ik een poging begonnen om wat aseksuelen uit de buurt te contacteren over internet, ze waren vrij ontalrijk :P.

Dan maar de andere manier, ik had een deel pamfletten van AVEN laten opsturen zodat ik grootse acties kon beginnen... 12... net een ietsje te weinig :D. Dus maar andere oplossingen zoeken. Afdrukken is relatief duur dus is het idee ontstaan om de nodige instanties als het moet zelf infoblaadjes te laten drukken ;D, nadat we hun en vriendelijk mailtje hadden gestuurd natuurlijk ^^. Maar die engelstalige pamfletten gewoon zo doorsturen.. nogal onbeleefd vond ik. Ik kon ze op zen minst vertalen. Daar zijn dan ook pogingen tot ondernomen, die tot het besluit hebben geleid dat vertalen geen goed idee was ;D. Sommige connotaties liggen nogal anders in nederlands en als ik dan toch de inhoud licht moest gaan aanpassen, konden ze evengoed worden herontworpen :P. Dat is nu aan de gang ;D. Ik heb besloten (ook dankzij raad van derden, klinkt lekker officieel 'derden' ;D) om ze een beetje in te korten en vooral essentiële info te vermelden (lees: de dingen die iedereen zich onmiddelijk afvraagt, onderzoek hiernaar is aan de gang ;D) en voor meer info te plaatsen op een toffe en gebruiksvriendelijke site (die natuurlijk ook onder constructie is).

>_>
Euhm, ja..
Ik denk dat ik mogelijk een stuk hiervan ook in zichtbaarheid ga zetten :D.

Men intro is plots nogal lang geworden en ik heb amper iets gezegd ;D. Naja, als ik iets vergeten ben, vraag maar los :D. Misschien wil ik nog antwoorden ook ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

myra

een warm welkom from me to you ;)

Ik herken hier heel goed wat je schrijft over kussen. Tongzoenen maakte me gewoon misselijk en ik was ook wanhopig naar een manier aan het zoeken om eraan te wennen. Een paar geleden heb ik besloten dat ik het gewoon kan vermijden :)


TBW

Zo'n leuke tongzoen apprecieer ik wel... Maar nu gaan we net iets te ver voor een verwelkoming!

Hallo ChibiFirli, prettige samenwerking!

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 25, 2005, 01:33:55 PM
Zo'n leuke tongzoen apprecieer ik wel... Maar nu gaan we net iets te ver voor een verwelkoming!
Hou je dan niet meer van me? :(

;D ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW


myra

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 25, 2005, 01:33:55 PM
Zo'n leuke tongzoen apprecieer ik wel...

zolang ik er niet het slachtoffer van word

TBW

Citaat van: ChibiFirli op oktober 25, 2005, 02:02:52 AM
Dan maar de andere manier, ik had een deel pamfletten van AVEN laten opsturen zodat ik grootse acties kon beginnen... 12... net een ietsje te weinig :D. Dus maar andere oplossingen zoeken. Afdrukken is relatief duur dus is het idee ontstaan om de nodige instanties als het moet zelf infoblaadjes te laten drukken ;D, nadat we hun en vriendelijk mailtje hadden gestuurd natuurlijk ^^. Maar die engelstalige pamfletten gewoon zo doorsturen.. nogal onbeleefd vond ik. Ik kon ze op zen minst vertalen. Daar zijn dan ook pogingen tot ondernomen, die tot het besluit hebben geleid dat vertalen geen goed idee was ;D. Sommige connotaties liggen nogal anders in nederlands en als ik dan toch de inhoud licht moest gaan aanpassen, konden ze evengoed worden herontworpen :P. Dat is nu aan de gang ;D. Ik heb besloten (ook dankzij raad van derden, klinkt lekker officieel 'derden' ;D) om ze een beetje in te korten en vooral essentiële info te vermelden (lees: de dingen die iedereen zich onmiddelijk afvraagt, onderzoek hiernaar is aan de gang ;D) en voor meer info te plaatsen op een toffe en gebruiksvriendelijke site (die natuurlijk ook onder constructie is).

Laten we hier echt over verderpraten in Zichtbaarheid en Onderwijs

Tempesta


TBW

Jullie citeren me steeds kleiner? Heeft dat te maken met ego? Inkrimpend zelfbewustzijn?

Ben ik dan zooo indrukwekkend?  ;D

Tempesta

Mijn brein ging op zwart na de tongzoen, dus vandaar  :D. Ik hou van kort en bondig citeren. Maakt het overzichtelijk.
Maar als jouw ego daar moeite mee hebt zal ik erom denken in het vervolg  ;D ;D.

Knoddepropje


Om even ook iets aseksueel gerelateerd te zeggen. Ik heb de engelstalige site ontdekt half maart 2005. Wat ik zeer leuk vond, gezien ik nog nooit van aseksueel als geaardheid had gehoord. Tot dan toe had ik mij al wel lachend sporadisch als aseksueel gedefinieerd, gewoon omdat ik geen betere beschrijving vond ;D. En ik was druk bezig met pogingen mezelf te genezen en gewend te raken aan dingen zoals kussen en zo, ipv die gwn ongeveer even vies te vinden als iemands speeksel te drinken :P (wat een geluk dat ik niet te vies ben van dingen ;D). Die pogingen ben ik dan maar gestopt :P.

Hé hallo! ook welkom!
Goh, herken hier erg veel in.... Heb mezelf bijna 7 jaar lang in 4 verschillende relaties gedwongen om maar gewoon te doen wat normaal word geacht en daar aan te wennen (zonder succes :-[) en eindelijk durf ik zo'n beetje toe te geven dat het gewoon niet mijn ding is.....t zoenen gaat nog wel, maar daarna hebben we het wel zo'n beetje gehad. Zodra de broek naar beneden gaat zie ik het niet meer zo zitten "plotseling"  :D

phate

en ik maar altijd denken dat ik daar de enigste in was. Ben blij dat ik nu meer lotgenoten heb ontdekt.