Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

even voorstellen, schandalig dat ik dat nog niet gedaan heb!!

Gestart door jelle, november 10, 2005, 05:27:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jelle

Hoi allemaal, ik neus al een tijdje op dit forum rond, vanaf de tweede oprichtingsdag ,maar heb het""even voosrtellen"' kopje gemist. Daarom nu alsnog, dan hebben jullie een beeld hoe het met mij gaat. Velen hebben de topics al gelezen die gaan over de seksuologe waar ik al drie weken onder behandeling ben, voor onder meer aseksualieit, angst voor intimiteit en seksualiteit en fobisch voor aanraken. Vooral dat laatste is voor veel mensen een onbekend iets, blokkeren als men je wil knuffelen, niet een simpele kus of knuffel maar als het wat langer gaat duren en het meer op vrijen gaat lijken. Dan wordt ik panisch, blokkeer ik en zeg niks meer. Ook staar ik naar een punt...

Ik zal me zelf even als persoon voorstellen...Ik heet Jelle, ben 30 jaar en heb nog nooit een sexuele relatie gehad...dit vind ik zeer spijtig omdat ik me er ook nog eens extra voor schaam, dertig zijn en maagd, ja das voor mij iets heel groots. Terwijl anderen nu misschien denken NOU en!! Tja ik vind dat dus erg moeilijk en vandaar mijn bezoeken aan de seksuologe, heb niet alleen de seksuologe elke week,maar ook therapie voor o.a een persoonlijkheidsstoornis waar ik al vijf jaar twee keer per week voor in therapie ben. Dit gaat langzaamaan beter..........
Ik hoop dat jullie wat wijzer geworden zijn!! En vraag maar raak, vragen staat vriij!!

Ereinion

Hallo Jelle,
Had je je nog niet officieel voorgesteld? Dan heb je vast ook nog geen cake gehad...
Dus om het in te halen:  :cake: :cake: :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Pragmatisch als ik ben ken ik wel enkele manieren om geholpen te worden.

Maar voor nu houden we het best maar op  :cake:

:schater:

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Hoi Jelle ;D

mogelijk heb je over het voorstellen overgekeken omdat het er op de 2de dag nog niet was ;D (denk ik ;D), ik weet niet juist meer wanneer het is aangemaakt ^_^
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

myra

#5
welkom Jelle!  Wij zijn allemaal heel  begripvol tov geen zin in seks hebben, maagd zijn en geen seksuele relaties aangaan... Je bent hier onder gelijken!

:cake:

bebe

ik sluit me aan bij Myrna,ik ben 36,nog nooit verliefd geweest,geen seksuele relatie gehad
en ook nog maagd! wauw nu ikhet zo typ is het wel heftig,maar ondanks alles ben ik  heel happy
op dit moment,misschien komt het dat ik mezelf nu eindelijk begin te accepteren(it's about time)
maar anyway cheers Jelle :cake: :cake: :cake:

Knoddepropje

Hallo Jelle!
Tja, aan mij hoef je je niet meer voor te stellen hè? Maar toch: Hallo! enne:  :cake:?


jelle

Dank jullie wel voor de overheerlijke cake en de openhartige verhalen die ik hier lees, Bebe ik ben blij om jouw verhaal gelezen te hebben , want nu voel ik me niet alleen betreft het geen verliefd zijn voelen. Ja de meeste hier, voelen  verliefdheid, kunnen knuffelen en zo, maar als de verliefdheid ontbreekt ja dan ga je met niemand naar bed! Ik in ieder geval niet, en voordat ik dit forum kende dacht ik dat ik de enige dertigjarige maagd was....Nou dat blijkt dus absoluut niet zo te zijn en het voelt als een  bevrijding dat ik het gewoon hardop kan zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Jelle

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

bebe

Citaat van: jelle op november 16, 2005, 10:38:45 AM
Dank jullie wel voor de overheerlijke cake en de openhartige verhalen die ik hier lees, Bebe ik ben blij om jouw verhaal gelezen te hebben , want nu voel ik me niet alleen betreft het geen verliefd zijn voelen. Ja de meeste hier, voelen  verliefdheid, kunnen knuffelen en zo, maar als de verliefdheid ontbreekt ja dan ga je met niemand naar bed! Ik in ieder geval niet, en voordat ik dit forum kende dacht ik dat ik de enige dertigjarige maagd was....Nou dat blijkt dus absoluut niet zo te zijn en het voelt als een  bevrijding dat ik het gewoon hardop kan zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Jelle

graag gedaan hoor Jelle! ik heb er veel moeite mee gehad om mezelf te accepteren zoals ik ben,ik heb 2 vriendjes gehad,waarvan er 1 toch wel heel lief voor me was
heel geduldig ook,maar aangezien ik toen zelf nog geeneens wist hoe ik inelkaar stak,hoe kon hij het dan weten,uiteindelijk heb ik het zelf uitgemaakt,ik snapte
niet dat ik niks voor die jongen voelde,ja nu achteraf wel natuurlijk,maar toen niet,verder dan tongzoenen kwamen we niet(en jak wat vind ik dat vies)
ik snap mensen ook niet di ezeggen,als je HET eenmaal een keer gedaan heb,nou dan wil je niet anders meer!hallo zeg,ik ga HET toch niet doen om het te testen?
ik doe niks tegen mijn zin,punt uit! maar toch ik zou zo graag iemand hebben om mee oud te worden,en gewoon maatjes mee te zijn............

Tempesta

Welkom!

Citaat van: jelle op november 16, 2005, 10:38:45 AM
voordat ik dit forum kende dacht ik dat ik de enige dertigjarige maagd was....Nou dat blijkt dus absoluut niet zo te zijn en het voelt als een  bevrijding dat ik het gewoon hardop kan zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik word elk jaar een jaartje ouder, en ben zeker van plan om op mijn dertigste ook nog maagd te zijn :).