Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ik ben nieuw

Gestart door phate, november 13, 2005, 08:54:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

phate

goedendag allemaal. ik zal me ook maar even voorstellen. Ik ben phate en ben 16 jaar oud. na een lange worsteling en weinig van mijn leven te snappen denk ik dat ik eruit ben gekomen dat ik asexueel ben. (ik ben hier al de hele dag aan het snuffelen). ik hoop dat ik veel plezier heb hier

met vriendelijke groetjes
phate

TBW

Hey phate! In de AVEN-gemeenschap is het gebruikelijk nieuwkomers een stukje taart aan te bieden;

Bij deze:  :cake:

:D

Ik hoop dat je het erg naar je zin hebt. We bijten niet (behalve Ereinion, die heeft pijl en boog  :schater:)

:wave:

Je bent wel jong hè, om er zo al uit te zijn? Van wat leid je dat af, dan?

bebe

welkom Phate!
ik vind het knap dat je het al zo jong doorhebt hoe je in elkaar zit,ik wou dat ik het op die
leeftijd had geweten,had het leven een stuk makkelijker geweest voor mij

Genosse2

welkom Phate(from Berlin)
good luck ,Frank
--------------------------------------------------------------------
live you life

myra


Knoddepropje

Welkom Phate! Gezellig om je erbij te hebben. Stukje  :cake:?
Knap ja, dat je dit nu al weet, hoe ben je daar al zo snel achter gekomen?
Groetjes Knoddepropje

ChibiFirli

Hoi Phate ^_^

welkom op het forum, ik hoop ook dat je veel plezier hebt :D. Snuffel gerust zoveel rond als je wil ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

organised chaos

Hoi, welkom op het forum!  :cake:

phate

bedankt voor dit hartelijke welkom. Hoe ik er al zo snel achter ben gekomen? ik heb geen idee hoe ik dat moet verwoorden. het meest logische antwoord voor mij is dat ik het gewoon helemaal niks vind en het me ook totaal niet interreseert. Dat heeft het me nog nooit gedaan en denk dat het me ook nooit zal doen. (het zal vast wel een loos antwoord zijn). maar hoe was het voor jullie dan hoe zijn jullie erachter gekomen?

Jovi_Hobbes

Hoi Phate,

Leuk dat je ons gevonden hebt. Hierbij nog een stukje welkomsttaart  :cake:
Je antwoord is trouwens helemaal niet loos hoor. Fijn om te zien dat dit forum ook een jongere leeftijdsgroep bereikt. Zelf dacht ik op mijn 16e dat ik een laatbloeier was en dat het allemaal nog wel zou komen. Maar toen ik op mijn 20e eindelijk  ;) een vriendje had  liep het allemaal wat anders dan verwacht. Vanaf dat moment wist ik wel dat ik anders was, maar omdat ik nog nooit van aseksualiteit had gehoord had ik geen idee dat ik niet de enige was en heb ik best met mezelf in de knoei gezeten. Ruim een jaar geleden las ik een artikel over AVEN en sinds die tijd weet ik dus dat ik aseksueel ben.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

jelle

Hallo Phate,
Welkom hier, ik bied je geen cake aan meissie , volgens mij word je hartstikke ziek van al die cake als je een nieuw lid bent !!!!!!!!Grapje hoor :cake:
Smul er maar lekker van, fijn voor jou dat je er zo vroeg achter gekomen bent, maar hoe ga je hiermee om met leeftijdsgennootjes en praat je er behalve op dit forum wel eens met iemand over, bv je ouders of eeen goede vriendin, ik ben er eigenlijk net pas achter, ben dertig en nog maagd en dan zou je denken dan die weet dat al lang, eerlijk gezegd wist ik niet eens dat het woord en het begrip Aseksualiteit bestond, nu dit forum bestaat herken ik mezelf daar ook helemaal in en ga ik niet op zoek naar de juiste therapie om me maar sexueel te maken ,maar ga ik accepteren dat ik A BEN!!
Succes  Phate!!

Groetjes Jelle

Ereinion

Hallo Phate!!!

Welkom hier, en van mij krijg je natuurlijk ook  :cake:. Fijn dat je weet hoe je in elkaar zit en dat ook accepteerd.

Je moet niet bang zijn voor mij hoor. Ik bijt ook niet en mijn pijl en boog gebruik ik alleen om dit forum te beschermen.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Hoi Phate, je krijgt er van mij nog een stukje  :cake: bij :).
Wat een geluk zeg, dat je er al zo vroeg achter bent gekomen. Net als Bebe zou ik ook willen dat ik het toen al wist, had me veel relatieleed gescheeld.
Kijk lekker rond, en post overal   :D.