Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wie wil geïnterviewd worden?

Gestart door MarionVR, november 02, 2009, 06:11:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MarionVR


Hallo allemaal,

Voor een artikel in een groot vrouwenblad ben ik op zoek naar een vrouw (minimaal 25 jaar) die een interview wil geven over haar aseksualiteit. Heb je interesse of wil je graag meer informatie? Stuur me dan een e-mail op m.van.es@ttg.nl.

Groeten, Marion


jojo83

kun je hier wat meer informatie geven? Ik denk dat dat voor velen wel relevant is om wat meer te weten.
Dingen als: kan het anoniem, kan het interview schriftelijk, waar vind het plaats enz. enz.

Ereinion

Inderdaad, dat is wel beter. Verder zou ik (met die extra informatie) een nieuwsbrief kunnen sturen naar alle leden. Niet iedereen leest hier regelmatig, maar er zijn best mensen die mee willen werken. Vooral als het anoniem kan.

Trouwens, wel geweldig dat jullie hier aandacht aan gaan besteden, Marion!  :klap: :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

MarionVR

Sorry voor de late reactie, ik was een weekje op vakantie.

Ik zal wat meer informatie geven. Het interview is voor het blad VROUW, dit is de zaterdagbijlage van de Telegraaf. Een veelgelezen blad, dus een goede mogelijkheid voor jullie om wat meer duidelijkheid te geven over aseksualiteit.

Wij zoeken bij voorkeur een vrouw die het geen probleem vindt om op te foto te gaan. Er komt namelijk sowieso een foto bij het artikel. In bepaalde gevallen zou die foto ook onherkenbaar gemaakt kunnen worden, dus vrouwen die alleen anoniem hun verhaal willen doen, mogen ook reageren. Uit een ander topic begreep ik dat er een paar leden waren die ook bereid waren om op de foto te gaan, dus ik ben benieuwd of die nog steeds open staan voor een interview.

Verder zal ik het interview afnemen in een vorm die voor diegene het fijnst is. Bij voorkeur persoonlijk, maar telefonisch of schriftelijk kan ook. Wat wij wel heel belangrijk vinden is dat de persoon tussen de 25 en 50 jaar is.

Ereinion, ik zou het heel fijn vinden als je dit in een nieuwsbrief zou willen plaatsen. Mensen die meer willen weten mogen mij altijd mailen op m.van.es@ttg.nl.

Bedankt alvast!

Milie

Liefde is het zand dat in de palm van je handen ligt.
Wees mild, wees zacht, wees open,
andere glipt het weg tussen je vingers....


Ereinion

Nu Milie een mailtje heeft gestuurd is het nog steeds nodig om een nieuwsbrief te versturen?

En heb je een fijne vakantie gehad?  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Milie

Wel het is ,og niet zeker dat ik reactie krijg, heb er meteen bij vermeld dat ik niet in NL woon dus.... Keep your fingers crossed!

Ik moet toegeven da ik wel nerveus ben voor zo interviews ....
Liefde is het zand dat in de palm van je handen ligt.
Wees mild, wees zacht, wees open,
andere glipt het weg tussen je vingers....

Ienepien

Maar toch heb je alvast een  :cake: verdiend. :klap:

MarionVR

Mijn vakantie is super geweest, dankje!

Wat ik Milie ook heb gemaild is dat ik het toch wel fijn zou vinden als je alsnog een nieuwsbrief zou versturen. Er zitten namelijk wel wat haken en ogen aan het feit dat zij niet in Nederland woont en ik zou graag horen of er nog meer dames zijn die interesse hebben. Op die manier kan ik ook de verschillende verhalen vergelijken om te zien wat het beste in VROUW past.

Dus als jullie het goed vinden, zou ik heel blij zijn met een nieuwsbrief. Bedankt alvast!

Milie

Hoe meer mensen reageren hoe beter de 'wereld' een beeld ervan krijgt. Doen!

Marion: ik ben volop aan het schrijven, begin volgende week hoop ik het door te sturen.
Liefde is het zand dat in de palm van je handen ligt.
Wees mild, wees zacht, wees open,
andere glipt het weg tussen je vingers....

MarionVR

Je hoeft niet je hele levensverhaal op te schrijven hoor, zolang ik maar even in grote lijnen je verhaal weet. Maar super in ieder geval, bedankt!

Ereinion

Ik had de nieuwsbrief al verstuurd, maar heb het nu nog een keer gedaan, omdat het bericht ook verdwenen was.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.