Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hallo iedereen

Gestart door faco, juli 10, 2009, 08:43:11 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

faco

 Ik kom me even voorstellen hier. Ik ben een vrouw van 35 en heb sinds 3 jaar een fijne relatie(wel met een vrouw). Ik moet zeggen dat ik enorm veel van haar hou en toch is er op seksueel gebied iets dat hapert. Ik moet eerlijk toegeven dat ik degene ben die tekort schiet.Ik heb dit forum gevonden en hoop dat ik hier mijn verhaal af en toe eens kwijt kan. IK kan niet zeggen dat ik echt aseksueel ben maar het is ook maar af en toe dat de zin er is. Ik heb daar gisteren voor het eerst openlijk met haar over gepraat, het is voor haar wel moeilijk te begrijpen dat het zeker niet aan haar ligt maar ik voel dat het allemaal wel in orde zal komen     :wave:
Facooooooooo

Ienepien

Hallo Faco. Welkom hier.  :cake:
Ik hoop, dat je hier veel kan leren, en begrip kan vinden. :wave:

pinky

Hoi faco... WELKOM!  :cake:

Leuk dat je toch hier terecht bent gekomen. En hier zul je velen vinden die je begrijpen.

jojo83

Welkom, nog een stukje  :cake: ?
Lees gewoon lekker ond hier. Je zult vast veel herkennen

Mannetje

 :cake: Asjeblieft!

Faco, welkom. Zolang je maar open en eerlijk naar elkaar bent , denk ik zeker dat het allemaal in orde komt!

Oja, hoe komt je aan de naam Faco? Was is zomaar nieuwsgierig naar  ;D

faco

Citaat van: jojo83 op juli 10, 2009, 10:58:22 AM
Welkom, nog een stukje :cake: ?
Lees gewoon lekker ond hier. Je zult vast veel herkennen
Citaat van: Mannetje op juli 11, 2009, 06:21:42 PM
:cake: Asjeblieft!

Faco, welkom. Zolang je maar open en eerlijk naar elkaar bent , denk ik zeker dat het allemaal in orde komt!

Oja, hoe komt je aan de naam Faco? Was is zomaar nieuwsgierig naar ;D

De naam faco komt avnde naam van mijn overleden keeshondje........   Grtz :cake: :cake:
Facooooooooo

Jovi_Hobbes

Welkom hier Faco  :cake:
JE hebt in ieder geval al een grote stap genomen door het onderwerp op tafel te leggen. Hopelijk helpt dit forum je verder en wie weet heeft je vriendin er ook nog iets aan. In de FAQ staat namelijk ook informatie voor partners en familie van...
http://asexuality.org/du/info/faq.htm
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?