Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even hopeloos voorstellen

Gestart door FairyPrincess, augustus 08, 2009, 08:38:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FairyPrincess

hoi,

Ik was info aan het opzoeken en ben op deze site terechtgekomen. Ik ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem.
Ik heb hier al veel gelezen en herkende me veel erin.
Ook ben ik er nog niet aan uit of ik wel helamaal hetro ben.
Het zit zo. Ik heb al een relatie van 2 en een half jaar, maar veel problemen met seks. Ik voel er niks aan als ik seks heb. Geloof me ik heb al veel geprobeerd en we hebben er al eindeloos over gepraat. Hij respecteert et wel, maar hij zegt dat hij niet kan leven zonder. Ik heb eerder nog seks met hem omdat ik hem niet kwijt wil en dat komt een grote sleur na een tijdje. Dit beetje is me al te veel. Ik weet ook dat dit niet goed is en dat heb ik hier al genoeg gelezen, maar zoals die andere vrouwen hier weet ik het ook niet meer. IK kan gerust leven zonder seks. Maar mezelf helemaal aseksueel noemen doe ik niet, want ik heb wel fantasien en doe masturbeer wel.
Maar met elkaar naar bed gaan, daar voel ik niks van. Ik heb een vriendin die juist hetzelfde beleeft en we praatten en steunen elkaar wel maar soms weet ik me gewoon geen raad.

Ienepien

Welkom hier. Je krijgt eerst een stukje  :cake:
Het is al een hele opluchting te weten, dat je niet de enige bent, inderdaad.
Zo was het bij ons ook allemaal.
Doe maar mee, en ik hoop, dat je veel aan het forum zult hebben. :wave:

Mannetje

Hoi  :cake:
Je hebt ieder geval steun aan je vriendin.
Bij jouw is dus het orgasmegevoel gekoppeld aan die fantasie?
Kan jij jezelf in het volgende verhaal/onderwerp vinden: http://asexuality.org/du/index.php?topic=998.0

jojo83

Welkom hier op het forum  :cake:
Fijn dat je herkenning vind. En wat ontzettend fijn dat je een vriendin hebt die hetzelfde beleeft!
Lees lekker rond en hopelijk vind je nog meer herkenning

FairyPrincess

Citaat van: Mannetje op augustus 09, 2009, 12:23:01 PM
Hoi  :cake:
Je hebt ieder geval steun aan je vriendin.
Bij jouw is dus het orgasmegevoel gekoppeld aan die fantasie?
Kan jij jezelf in het volgende verhaal/onderwerp vinden: http://asexuality.org/du/index.php?topic=998.0

Ja ik kan mezelf er wel in vinden. Het lijkt heel goed op mij.
Het is zo lijk dit verhaal. Ik fantaseer wel enzo ... Maar heb niks aan seks met men vriend.
Ik voel er niks bij en heb er niks aan. Tis meer als een verplichting voor me voor hem niet kwijt te raken.
IK heb er nog eens gepraat met hem over dat en hij zegt dat hij geen leven zonder wil.
Dan denk ik. Als ik verder wil met hem. Dan zal ik het altijd doen voor hem en mezelf gedwongen voelen. Kan ik dat wel. Dat kan niet blijven duren he.

Mannetje

Zou het mogelijk kunnen zijn om als je sex hebt met je vriend in je hoofd de gedachte kunnen focussen aan je fantasie?
En er zo wel plezier aan kunnen beleven?

FairyPrincess

Citaat van: Mannetje op augustus 09, 2009, 03:39:23 PM
Zou het mogelijk kunnen zijn om als je sex hebt met je vriend in je hoofd de gedachte kunnen focussen aan je fantasie?
En er zo wel plezier aan kunnen beleven?

nee helemaal niet
zoals is die bij dia andere persoon heeft het niet veel mee te maken.
en het enigste waar ik me kan op focussen als ik seks heb met men vriend is hoe vies ik het vindt. Maar hij zegt dat ik me niet genoeg openstel?
Ik heb al dingen geprobeerd, maar dat helpte niet. Ik voel er gewoon nieks bij en doe het niet graag. Zoals ik op dit forum als eens gelezen had. Ik vind het tijdsverspilling. IK zou liever zonder willen leven mja.

Mannetje

Ik zou gelijk met de sex stoppen!
Je geeft zelf al aan dat je van alles al hebt geprobeerd en veel over gepraat hebt.
En mijn idee werkt ook niet. Dus stop er gewoon mee, als jij je gedwongen en vies erbij voelt!

FairyPrincess

Citaat van: Mannetje op augustus 09, 2009, 04:07:53 PM
Ik zou gelijk met de sex stoppen!
Je geeft zelf al aan dat je van alles al hebt geprobeerd en veel over gepraat hebt.
En mijn idee werkt ook niet. Dus stop er gewoon mee, als jij je gedwongen en vies erbij voelt!

Ja dat zou ik willen proberen, maar dan is men relatie ook voorbij. Voor hem toch
Hij zegt dat hij geen leven zonder wil. Hij verstaat mijn probleem wel goed hoor en hij houd er ook rekening mee. Maar hij kan niet zonder.
Dan had ik ook al nagedacht. Als ik zo verder doe, gaat vroeg of laat toch eens de bom ontploffen he. Dit kan ook niet blijven duren dat ik zo verder doe. Het is niet goed voor mij. Je kan je moeilijk heel je leven tot iets laten dwingen.
Maar in het begin van onze relatie hadden we wel seks. Zoals vele mensen hier omdat het iets nieuws is enzo, maar dit ging dan van minderen en dan wil ik het niet meer en heb er geen nood aan. Dat verstaat hij ook niet echt. Ik heb bij mijn vorige relatie juist hetzelfde gehad. Maar zoals je op dit forum hier leest ,mensen die die dit niet meemaken kunnen dit zich niet voorstellen zoals mijn vriend. Hij blijft maar denken en zeggen dat ik me meer moet openstellen en al die dingen.

Mannetje

Je zou hem deze site aan hem kunnen laten zien/lezen. Misschien dat ie dan tot inzicht komt.
Jammer dat ie niet wil begripen dat je je al zover mogelijk hebt proberen open te stellen, en dat je er gewoon geen zin aan hebt.

Is jouw vorige relatie overigens stukgelopen om de sex?

FairyPrincess

Citaat van: Mannetje op augustus 09, 2009, 05:28:04 PM
Je zou hem deze site aan hem kunnen laten zien/lezen. Misschien dat ie dan tot inzicht komt.
Jammer dat ie niet wil begripen dat je je al zover mogelijk hebt proberen open te stellen, en dat je er gewoon geen zin aan hebt.

Is jouw vorige relatie overigens stukgelopen om de sex?


Ja dat idee had ik ook al en ik denk dat ik het zal doen ook.
Maar iedere keer al ik erover begin zegt hij nu. Als jij rekening houd met mij dan ga da toch wel (zijn zin geven dus).
Ik kan het niet verstaan dat hij dat zegt. Dan denk ik. Hij snapt et helemaal niet. Ik zeg hem dat ik kan niet blijven doen en zegt dan 'waarom niet'?
Ik weet me geen raad.
Maar sinds ik de forum gevonden heb. Ben ik over men probleem beginnen nadenken. Als ik zo al die verhalen lees en in veel kan ik mezelf zien.
Dan denk ik dat ik redelijk zot bezig ben met mezelf te dwingen om seks te hebben met men vriend.

Wat ik mezelf soms afvraag ook.
is er kan dat het erfelijk is? Want mijn mama is aseksueel. Dat zegt ze niet, maar daardoor zijn ze wel uit elkaar en uit mijn vader zijn verhaal kan ik er goed er uithalen dat ze dat is en sinds de scheiding is er ook niemand meer (10 jaar).
Dus ik weet dat ik het van men moeder heb. Toen ik het verhaal van men vader hoode zij ik 'ik wil niet zo worden', maar hier zit ik dan.

Nee, men vorige relatie was daarom niet gedaan, maar ik had wel hetzelfde probleem al nu.
Maar die kerel had zen eigen problemen, niks met mij te maken.

pinky

De vraag is of het erfelijk is of aangeleerd. Maar hoe dan ook, ik denk wel dat het erfelijk kan zijn. Uiteindelijk zijn er ook hormonen die voor een seksdrive zorgen. En als die bij je moeder te weinig aanwezig zijn door haar genen, dan kan ze dat met gemak aan jou doorgegeven hebben. Misschieen een idee om je hormonen te laten checken? Wie weet is het zo simpel als het slikken van hormonen, krijg je zin en kan je ervan genieten. Dan ben je ook van je probleem verlost. Maar goed, dat moet je ook maar net willen.

Oh ja, helemaal vergeten. Welkom hier!  :cake:

FairyPrincess

Citaat van: Pinkeltje op augustus 09, 2009, 10:19:50 PM
De vraag is of het erfelijk is of aangeleerd. Maar hoe dan ook, ik denk wel dat het erfelijk kan zijn. Uiteindelijk zijn er ook hormonen die voor een seksdrive zorgen. En als die bij je moeder te weinig aanwezig zijn door haar genen, dan kan ze dat met gemak aan jou doorgegeven hebben. Misschieen een idee om je hormonen te laten checken? Wie weet is het zo simpel als het slikken van hormonen, krijg je zin en kan je ervan genieten. Dan ben je ook van je probleem verlost. Maar goed, dat moet je ook maar net willen.

Oh ja, helemaal vergeten. Welkom hier!  :cake:

messchien, maar ik ben van plan om eens te gaan.
maar of ik het wil. Zoal ik al zij ik hoef geen seks en heb er geen nood toe.
mja, voor men vriend wil ik het messchien wel doen. we gaan zien.

Mannetje

Weet iemand dat artikel nog te vinden van degene die toen met zo'n project mee deed met positieve werking!
Die dus toen die hormonen ging slikken. Dat is misschien wel interessant voor haar!

Ienepien