Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hoi

Gestart door Thierry27, augustus 23, 2009, 11:47:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thierry27

Hoi allen

Ik bekijk dit forum al een paar weken en heb zojuist dan toch de stap gezet om me te registreren.
Ik ben Thierry, 23 en kom uit de regio Antwerpen.
Ik heb nooit echt sterke gevoelens van verliefdheid gekend, kan uiteraard wel iemand heel graag zien, maar heb nooit echt seksuele verlangens naar... Toch wil ik in het leven verder met een lief meisje, maar meer dan een knuffel hoeft voor mij echt niet. Moeilijk om erover te praten, omdat ik me hierdoor 'anders' voel terwijl ik niet het gevoel heb anders te zijn. Het is nu te laat om heel m'n levensverhaal uit de doeken te doen. Alles op zijn tijd, ik wilde dus maar zeggen: hoi ;-)

Groetjes
Thierry. 



Sismo

Hoi! Welkom hier, als je al een tijdje meeleest, weet je waarschijnlijk al van onze goede gewoonte om  :cake: uit te delen aan nieuwe leden, dus bij deze!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Brummetje


Ienepien

Ook van mij welkom hier.  :cake:

solo

Hoi ook welkom hier en bij deze ook  :cake: :cake: taart
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

sutoroberi_sheku

leuk, weer een Belg!  ;D ;D
welkom!  :cake:

Thierry27

Thanks voor de lekkere stukjes taart :D. Ik begin me hier al thuis te voelen.

jojo83

Dan nog een extra stukje van mij  :cake: Welkom!

Mannetje

Thierry, welkom. En bij deze  :cake: voor je, omdat je de stap heb gezet om je registreren.

miepje86

Ohw kijk, er was nog een stukje over!!  :cake: voor jou! :)

leentje

 ;D leuk hier iemand te vinden uit het antwerpse, ik ben ook van prov. antwerpen, ik ben al jaren asexueel, een vaste relatie met een sexuele vriend lukt niet, ook al kan ik iemand dolgraag zien zelfs verliefd worden dat kan ik maar als er moet gekust worden en sex bij komt kijken tja dan kan ik niet, ik heb geen gevoelens daarin, eigenlijk laat me dat gewoon koud, ik heb een sexloos leven en dat bevalt me best, ik voel me ook zo gelukkig, maar soms mis ik wel de tederheid vqn iemand, het gevoel dat iemand om je geeft....

veel leesplezier hier ;)

Jovi_Hobbes

Nog meer taart Thierry!  :cake:  Wees welkom!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?