Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi hoi!

Gestart door Eenuh, juni 06, 2007, 01:08:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eenuh

Allé, ik dacht ik zal mij maar eens even gaan voorstellen hier hé.  :P

Heb vandaag al in 'Vragen over aseksualiteit' een bericht geplaatst, dus als je iets meer wil weten over mijn situatie dan kan je het daar vinden.  ;D

Over mezelf: ik ben een meisje van 22 jaar (ik voel me nog geen vrouw  :P ) en woon in Hasselt, België. Zoals in mijn andere topic gelezen kan worden, ben ik nog heel hard aan het twijfelen over het feit of ik nu aseksueel ben of niet. Maar voor een groot deel voel ik me wel aseksueel. Het voelt goed om te weten dat er echt nog wel meer mensen zijn dit hetzelfde voelen en denken. Ik heb dit forum gevonden dankzij google en wikipedia (waar er een link stond naar www.asexsuality.org).

Ikzelf zit tegenwoordig nog op school en volg nu mijn eerste jaar Grafische Vormgeving (na bijna 3 jaar Animatie te hebben gedaan, maar wat me helemaal niet aanstond) en ben van plan om hopelijk later illustrator te worden. Tekenen is dan ook zo'n beetje mijn grote hobby. Een andere passie die ik heb is dieren en natuur; echt de mooiste dingen die er bestaan. Als ik geen illustrator kan worden, dan wil ik liefst iets met dieren ofzo gaan doen.  :D

Oh, en ook videogames vind ik geweldig leuk, dus daar steek ik af en toe ook wel wat tijd in (als ik niet bezig ben voor school ofzo). Lekker relaxen. Yay!
Verder weet ik niet goed wat ik nog zou kunnen vertellen over mezelf... Als er iemand een vraag heeft ofzo mag die natuurlijk altijd gesteld worden! ;D


En bij deze dus: Hallo!  :wave:

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Welkom Eenuh,

stukje  :cake: ?

Wat voor illustraties maak je? Misschien kun je eens iets plaatsen...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Eenuh

Bedankt voor de vriendelijke woorden en de stukjes taart! (mmmm)


Mijn illustraties vallen eigenlijk in verschillende categorieën. Heb een lange tijd fantasy getekend en ook wel realisme (dieren dan), maar de laatste tijd lijk ik mij meer en meer te richten op illustraties die echt meer op kinderen gericht zijn. Ik hoop dan ook later illustrator van kinderboeken te worden.  ;D

Oh en je kan een heel deel van mijn tekeningen vinden op mijn DA gallery: http://eenuh.deviantart.com
Het is toch ok dat ik die hier plaats hé? Als het niet mag, laat het dan maar weten.  :)

Ereinion

We zijn altijd heel nieuwsgierig naar wat anderen doen, dus die link is prima!

Wow, wat super mooi!  :o Vooral Ride the Whale, maar de rest ook. Volgens mij gaat dat wel lukken met jou. Maak je ook zelf verhalen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Eenuh

Bedankt voor het compliment!  :knuffel:

Ik ben niet echt een verhalenschrijfster, dus ik denk dat ik mij vooral ga richten op het illustreren zelf. Heb echter wel vorig jaar meegedaan aan een wedstrijd waarbij je een kinderverhaal moest schrijven en daar dan illustraties bij moest maken (slechts enkele uitgewerkt). Natuurlijk niets gewonnen ofzo (was ook niet mijn doelstelling), maar heb er toch wel veel van geleerd. Verhaaltje ging trouwens over die vliegende paarse walvis en het meisje.  :P

Maar wie weet, misschien krijg ik in de toekomst wel de schrijfmicrobe te pakken en schrijf ik inderdaad mijn eigen verhaaltjes. Maar op het moment ga ik mij toch maar gewoon richten op mijn studies. Nog 3 jaar te gaan (examens nu, oei oei!).  ;D

Ereinion

Ik weet uit ervaring dat die microbes je zo te grazen kunnen nemen..  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

#7
welkom op ons forum!  :cake:

Je mag hier zeker een link posten... t zijn echt mooie tekeningen!

Jovi_Hobbes

Wauw, dat is echt heel erg mooi Eenuh!

En natuurlijk welkom, ik zou bijna de taart vergeten door je mooie tekeningen  :cake:

Zeg Ereinion, heb jij nog illustraties nodig in je boek?  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Hoi Eenuh,
Inderdaad erg mooi ! En: van mij ook nog een stukje  :cake: !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Welkom! Nog plek voor nog een  :cake: ?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 06, 2007, 09:07:21 PM
Zeg Ereinion, heb jij nog illustraties nodig in je boek?  ;)

Waarom denk je dat ik vroeg iets te plaatsen?  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mineko

I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!

Tempesta


Eenuh

Yay, bedankt voor de taart iedereen! Hij was heerlijk, maar ik vrees dat ik nu wel op dieet ga moeten gaan.  ;)
Ik ga proberen hier geregeld eens langs te komen. Ik kan niet garanderen dat ik veel (of iets) ga schrijven in de verschillende topics, maar ik vind het tot nu toe wel al heel interessant om iedereen zijn verhaal te lezen.  :)

Citaat van: Ereinion op juni 07, 2007, 08:30:20 PM
Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 06, 2007, 09:07:21 PM
Zeg Ereinion, heb jij nog illustraties nodig in je boek?  ;)

Waarom denk je dat ik vroeg iets te plaatsen?  ;)

Oooh, een boek? Interessant. :D
Nou als je ooit een illustratie nodig hebt ofzo, je kan me altijd eens contacteren.  ;)

En nu ga ik maar eens naar bed want het is laat. Oeps.  :P