Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hij heeft plezier gehad :o!

Gestart door Kaatje, januari 19, 2009, 01:16:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kaatje

Eindelijk had mijn vriend plots (een beetje) zin om te vrijen! Ik helemaal verwonderd en blij! Zo een grote stap had ik niet verwacht. Ik moet het al sinds juli zonder doen... Lang heeft het echter niet geduurd. Dat op zich vond ik echter niet zo erg maar... Ik heb hem eens goed verwend en hij kwam al zeer snel klaar. Toen viel hij in slaap en kon ik mezelf verder behelpen. En als ik nu nog eens iets zeg dat ik zin heb, wordt hij weer ambetant, want... we hebben toch pas gevrijd?  :-\   Oink!

Ienepien

Tja, wat moeten we hier nou op zeggen? Ik weet, dat je er een dubbel gevoel bij hebt.
Blij én verdrietig.
Maar er wéér over praten is het enige wat eventueel onduidelijkheden en frustraties uit de weg kan nemen. :-\

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Misschien met je hem toch eens de basisbeginselen van intimiteit uitleggen. Namelijk dat daarvoor twee actieve mensen nodig zijn... niet één...  :-\

:knuffel: