Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ggrrrrr....50 tinten grijs

Gestart door SoulDragon, oktober 24, 2012, 08:19:28 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Brummetje

Yep, hier in huis. Alledrie de delen zelfs.

Tsja, wat vind ik ervan? Best wel leuk. Maar niet zo leuk dat ik hem in 1 ruk uitlees. Dat heb ik wel bij de boeken van Nicci French.

[SEKSUELE INHOUD]
Ik vind het ontzettend slecht van de schrijfster dat de hoofdpersoon (Anastasia) élke keer klaarkomt bij het hebben van seks. Daarmee zet ze een hele hoop vrouwen (en ook mannen vast) op het verkeerde been! En dat vind ik kwalijk. Want het komt maar zelden voor dat vrouwen van alleen penetratie klaarkomen.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Lizzie7

Citaat van: Brummetje op oktober 28, 2012, 10:48:49 PM
[SEKSUELE INHOUD]
Ik vind het ontzettend slecht van de schrijfster dat de hoofdpersoon (Anastasia) élke keer klaarkomt bij het hebben van seks. Daarmee zet ze een hele hoop vrouwen (en ook mannen vast) op het verkeerde been! En dat vind ik kwalijk. Want het komt maar zelden voor dat vrouwen van alleen penetratie klaarkomen.

Nou, zo zitten er toch wel heel wat meer fouten in dan. Het komt ook maar zelden voor dat vrouwen bij hun eerste keer klaarkomen, en het komt ook maar zelden voor dat een koppel dagelijks meerdere keren seks heeft en dat maanden aan een stuk.

Catnip


FlowerPower

Citaat van: Catnip op oktober 29, 2012, 05:29:33 PM
Gelukkig is het maar fictie :P

Klopt! Maar nu moet iedereen dat ook nog beseffen...
Niet iedereen is zo slim als ons  ;D

SoulDragon

hehehe...zekers waar.
Als je soms hoort wat mensen denken dat echt is...ongelooflijk.
Ze geloven alles wat ze lezen of zien. :)
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Linde

Ook bij mij op het werk is het boek een hype! Raakte er toch door geïntrigeerd en heb het van een collega geleend. Het boeide me echt niet. Ik kon het eerste deel echt niet uitlezen....veeel te saai, pffff Ik vind het idd een lange uitgesponnen harlequin roman en het heeft ook wel iets van Twilight. In mijn pubertijd had ik dit geweldig gevonden maar 20 jaar later echt niet meer. Niet origineel, oppervlakkig...echt niet aan mij besteed. Collega's van mij waren beetje verontwaardigd omdat ik zei dat ik er niets aan vond en het een simpele bouqet roman noemde. Tja, ik zeg toch liever eerlijk mijn mening :P

_dystopian_

Wat ik niet snap... hoe is het mogelijk een gans boek over seks te schrijven! Net zoals ik nooit al dat gedoe met "standjes" heb begrepen... uiteindelijk is het toch allemaal hetzelfde?

Jinny

Hmmm, of het allemaal hetzelfde is kunnen we grondig van mening verschillen.
Het doel is gelijk, bevrediging van de seksuele lust, de weg daar naar toe valt via verschillende routes te berijden.

Lizzie7

Het maakt toch best verschil in comfort en in penetratiediepte en in mate waarin je naar elkaar kunt kijken en in wie het meeste werk moet leveren..

Catnip

Ja, maar om er nou 3 boeken over te schrijven.

_dystopian_

Citaat van: Lizzie7 op november 03, 2012, 09:27:56 PM
Het maakt toch best verschil in comfort en in penetratiediepte en in mate waarin je naar elkaar kunt kijken en in wie het meeste werk moet leveren..

Ik begrijp dat het voor seksuele mensen een verschil uitmaakt... Maar in mijn hoofd komt het allemaal op hetzelfde neer :')

Fricai

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een 'standje' waarbij beide op de zij liggen, met hun ondergoed nog aan. :P

Inderdaad een wereld van verschil in penetratiediepte. xD

Jinny

Beide op de rug, zonder ondergoed.
Of een op de zij en de ander op de rug.
Penetratiediepte te regelen met de vibro......  ;D

FlowerPower

Citaat van: Fricai op november 04, 2012, 09:34:11 AM
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een 'standje' waarbij beide op de zij liggen, met hun ondergoed nog aan. :P

Inderdaad een wereld van verschil in penetratiediepte. xD

Ja dit standje vind ik persoonlijk ook wel heel spannend!  :schater:

SoulDragon

Citaat van: FlowerPower op november 05, 2012, 10:55:37 PM
Citaat van: Fricai op november 04, 2012, 09:34:11 AM
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een 'standje' waarbij beide op de zij liggen, met hun ondergoed nog aan. :P

Inderdaad een wereld van verschil in penetratiediepte. xD

Ja dit standje vind ik persoonlijk ook wel heel spannend!  :schater:

haha, inderdaad, zeer bevredigend!  :rollol:
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.