Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Girly zegt hoi

Gestart door girly, mei 22, 2007, 02:14:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

girly

Hallo ,


Ik ben 39 en 2 jaar ( gelukkig ?!) getrouwd. Al vlug ontdekte ik dat m'n man a-sexueel is. Tot op vandaag wist ik niet dat daar een naam
voor bestond maar via een vriendin kwam ik op jullie site terecht. Heb zo hier en daar gelezen maar echte oplossingen zijn er blijkbaar niet.
Ook niet in beide richtingen. Ik doe m'n verhaal wel in " aan de andere kant bekeken"
Het doet toch deugd een keertje je frustratie kwijt te kunnen.... zonder dat er een echte oplossing is.
Tot later Girly

pdd-nosje

#1
hoi welkom op deze site  :cake:

ik zit er zelf ook pas op en ik ben a-seksueel, jammer voor je dat jij het niet ben en je man wel, das altijd lastig, zoiets.

ik wens je succes ermee met het vinden van een oplossing.

met vriendelijke groet, Nosje

petra1963

Hoi Girly,
Welkom op deze site ! En een stukje  :cake: ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Hoi Girly!  :cake:

Nee, DE oplossing bestaat helaas niet. Vaak zijn het de grenzen waar je bij de aseksuele persoon tegenaan loopt. Maar ook de grenzen zijn te verleggen, het is alleen vaak een lange weg, dan de grens en daarna slechts een paar centimeters waar je beide ontzettend blij mee moet/mag zijn....
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Hoi Girly,

Welkom hier! Ook van mij een stukje  :cake: !

Mag ik vragen hoe jouw vriendin deze site wist?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Welkom Girly  :cake:
Zoals Stev al zegt bestaat DE oplossing inderdaad niet, maar het probleem alleen al een naam kunnen geven lucht misschien een klein beetje op?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Welkom :cake:

in onze zoektocht naar een oplossing wordt er vooral heel veel gepraat met onze partner en op die manier probeert elk koppel toch zijn eigen doenbare oplossing te vinden. Sterkte!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tempesta


girly

Om te anwoorden op je vraag EREINION, mijn vriendin had blijkbaar wel al over a-sexualiteit gehoord. Zij is ook de enige met wie ik er es over kan praten, buiten jullie nu natuurlijk.
Ik heb asexualiteit ingetikt op google en zo kwam ik bij jullie terecht.

Girly :wave:

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.