Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Smurf

Gestart door smurf, juni 11, 2007, 11:27:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

smurf

Jow iedereen,ik ben ik en jij bent jij  :P,het is niet omdat ik heel veel post dat ik niets lees éh,of is dat nu vice versa  :rollol:,in ieder geval,heb ik hier al veel bijgeleerd door te lezen.Leuk dat jullie zo openhartig en (h)eerlijk zijn ;).Er zijn er die mij persoonlijk wel kennen,maar aan die mensen om uit te maken,wie ik ben  :P.Genoeg gezeverd niet? :schater:,als iemand van jullie een ei kwijt wil,mag dat altijd  via een PB(pers bericht),ik zal dan zo eerlijk mogelijk antwoorden,of mijn menig geven.Awel,kben al trots op mijn eigen dat ik hier iets heb durven posten sé. :klap:voor mezelf  :wave:

petra1963

Welkom, Smurf !  :cake: ? En aan je postje te zien  ;) kom je uit Vlaanderen.. ( 'Awel')
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Volgens mij hebben we hier al een hele topic over jou: http://asexuality.org/du/index.php?topic=440.0  ;D

Welkom!  :cake:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Welkom Smurf!

:cake: ?

Viel toch best mee, zo'n postje? (ik zie dat je er ondertussen al twee hebt) Gewoon doorgaan als je daar zin in hebt, en anders lekker blijven lezen.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Stev op juni 12, 2007, 05:34:15 PM
Volgens mij hebben we hier al een hele topic over jou: http://asexuality.org/du/index.php?topic=440.0  ;D


Zeker ! Je roem ging je al vooruit !  :P
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Hoi Smurf,

smurf hier rustig verder en ik smurf je welkom met een groot stuk smurf, eh... :cake: natuurlijk :D :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Hoi Smurf  :cake:
Leuk hier iets van je te lezen  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Eh, Smurf,
Ben jij de smurf die de smurf smurft ? Want laatst was hier een smurf die de smurf smurfte.. Ik wou hem nog smurfen, maar hij was 'm al gesmurft.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

smurf

Hey iedereen,
ik ben er zelf nog niet uit welke smurf ik wil smurfen.Das wel dubbelzinnig éh,dat laatste  :schater:

Zonnekind

(even tussendoor, deze smurf is een goedaardige smurf. Hij smurft soms wat rond bij mij op het werk. Uit interesse (?) is hij hier terecht gekomen. Hij smurft soms wel wat wartaal maar dan smurfen we lekker mee, toch? :D)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

smurf


Zonnekind

Hallo,

nog interessante dingen gevonden hier?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

smurf

Wie,ikke?Ik vind oveal wel uets dat me kan boeien. :wave:

Jovi_Hobbes

Straks zitten al jouw vrienden en bekenden nog op dit forum Zonnekind!  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mineko

Hoi Smurf, was de smurf lekker? Ik wil je hier graag welkom smurfen en ik hoop dat het hier naar je smurf zult hebben!  ;D
I'm usually not a praying man, bu if you're up there Superman, PLEASE SAVE ME!!!!