Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben warme ijspegel

Gestart door Warmeijspegel, juli 03, 2007, 12:09:49 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Warmeijspegel

Citaat van: Ereinion op juli 08, 2007, 04:16:23 PM
??? Wat was zij, een praat-prostituee?

Ik heb het haar niet meer gevraagd maar heb mij door mijn "curator" bij de arm naar de auto laten begeleiden. Voor mij is het aannemenlijk en tevens een nieuw fenomeen ::) >:D

petra1963

Wat een bizarre toestand zeg ! Dat  ben ik ook nog nooit tegen gekomen.. ook niet in verhalen.. :banghead:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Warmeijspegel

Citaat van: peter1963 op juli 08, 2007, 09:22:45 PM
Wat een bizarre toestand zeg ! Dat  ben ik ook nog nooit tegen gekomen.. ook niet in verhalen.. :banghead:

Beste Peter,

Mijn duim heeft een normale proportie dus je zult mij beter maar geloven. Een vriend in London heeft mij vanmiddag verteld dit ook al diverse malen in het nachtleven van London te hebben meegemaakt. Dit is toch blijkbaar echt een nieuwe trend bij bepaalde "dames." Het meest verraderlijke was dat zij er zo perfect uitzag en een erudiete indruk maakte. Tas van Christiaan Dior en omgeven in een wolk van Chiaparelli parfum! (per flesje +- 500 euro!)
Wat ik niet begreep was waarom zij perse mij moest hebben terwijl mijn bevriende buurman haar had zitten overtuigen hoe rijk hij was. Toen zij mij vrijwel in het begin vroeg wat ik voor mijn kost deed zei ik een straatmuzikant te zijn. Ze kreeg een lachstuip en even later tot mijn verbazing verliet zij dat onderwerp. Je zou achteraf denken dat zij gelijk zou afhaken wanneer zij op geld uit was ::)

Warmeijspegel

Citaat van: Rainbow op juli 05, 2007, 09:14:31 PM
Hey ijspegel,

welkom, stukje  :cake:? Helemaal calorieloos  ;)  Ik ben ook op zoek naar een soort van warme relatie zonder seks, maar ben nog nooit iemand tegegekome die hetzelfde voelde. Ik vind het heerlijk om bij iemand te blijven slapen maar die willen dan altijd meer, ik vind da zo spijtig. Maar ja that's life zeker  ???   Nog veel plezier hier op het forum!!!

Hey Rainbow,

Heb je nu pas ontdekt. Sorry. Bedankt voor voor je reactie en verrukkelijke taart.
See you!

solo

 :handschudden:
Hartelijk welkom
en hierbij nog wat taart  :cake:
lees lekker mee
          groetjes van solo
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

Ereinion

Ijspegel, misschien komen niet zoveel mensen naar zo'n bijeenkomst omdat we hier toch wel over intieme dingen praten. Van achter je computer is dat niet zo erg, maar als je elkaar dan opeens gaat ontmoeten voelt dat minder veilig. Daarbij is het gebleken dat het moeilijk is om voor iedereen een gunstige moment te kiezen waarop iedereen kan. En het groepje echt actieve leden dat elkaar wat beter kent is niet erg groot.
Nu ik daar over nadenk, misschien is dat ook wel de reden waarom sommige mensen niet komen. Die hebben het gevoel dat ze in een groep komen die erg hecht is. Onbedoeld van onze kant, maar misschien werkt het wel zo. Dus als jij een feest zou organiseren in de zetting die jij beschreef, misschien is het dan vrijblijvender? Hoewel ik niet zo'n danser ben, maar als ik kan kom ik zeker!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Warmeijspegel

Citaat van: Ereinion op juli 09, 2007, 02:51:53 PM
Ijspegel, misschien komen niet zoveel mensen naar zo'n bijeenkomst omdat we hier toch wel over intieme dingen praten. Van achter je computer is dat niet zo erg, maar als je elkaar dan opeens gaat ontmoeten voelt dat minder veilig. Daarbij is het gebleken dat het moeilijk is om voor iedereen een gunstige moment te kiezen waarop iedereen kan. En het groepje echt actieve leden dat elkaar wat beter kent is niet erg groot.
Nu ik daar over nadenk, misschien is dat ook wel de reden waarom sommige mensen niet komen. Die hebben het gevoel dat ze in een groep komen die erg hecht is. Onbedoeld van onze kant, maar misschien werkt het wel zo. Dus als jij een feest zou organiseren in de zetting die jij beschreef, misschien is het dan vrijblijvender? Hoewel ik niet zo'n danser ben, maar als ik kan kom ik zeker!

Beste Ereinion,

Hoe kun je in een toplokatie een gezellig diner organiseren wanneer er misschien bijna 5 mensen zullen komen?
Hoe maak je definitieve afspraken?

In 'sHertogenbosch/Vught heb je bijvoorbeeld Chalet Royal. Ik denk aan die plaats want dat ligt niet te ver van Belgie en ook niet te ver van Amsterdam.
Waarom een toplokatie?
Ik ben heel bangig uitgevallen voor de properheid in kleine goedkope restaurantjes in beide landen. Om enigszins zeker van een gedisciplineerde keuken te zijn moet je toch aan een toplokatie/sterrenrestaurant denken. Dat dan weer in een fraaie setting met een bewaakte parkeerplaats brengt het niveau, waar ik ook jullie op inschat, de kans maximaal om ons thuis te voelen.
Is daar bezwaar tegen denk je?
Het zal per couvert misschien rond de 100euro kosten maar dan is de ambiance verzekerd van succesvol.
Men kan rechtstreeks aan het restaurant vooraf betalen. Is dit ongeveer de toepasbare formule? Natuurlijk moeten we op het forum samen vooraf een geschikte datum prikken voor zoveel mogelijk deelnemers.
Laat mij a.u.b. weten wat ik eventueel fout doe of wat beter zou kunnen.

:knuffel:
W.ij.P.

Ereinion

#37
Ik denk dat de meeste mensen hier op het forum toch wat minder budget hebben, anders waren de reiskosten ook niet zo'n probleem. 100 euro (plus dan nog 30 euro aan reiskosten) vind ik persoonlijk veel te veel. Daarvoor zat ik laatst ook in Zwitserland. Het is voor mij belangrijker om gezellig samen te zijn, eventueel tijdens een picknick of iets dergelijks, het hoeft niet zo luxe.
Maar misschien zijn er leden die er anders over denken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

100 Euro + reiskosten vind ik ook veel te veel. In een gezellig eetcafe in Nijmegen ben ik tussen de 20 en de 25 Euro kwijt, inclusief drankjes. en dan houdt mijn budget wel zo'n beetje op...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Mijn budget is ook niet zo groot  :o . Een gezellige avond en lekker eten kan vast goedkoper!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op juli 08, 2007, 03:22:45 PM
Ter verduidelijking onze bijeenkomst in cijfers:
bijeenkomst 1 (Nederland): 8 personen
bijeenkomst 2 (Nederland): 5 personen
bijeenkomst 3 (Belgiië): 3 personen



er is echt een dalende tendens waarneembaar...

bijeenkomst 4 : 1 persoon?  :-\

Sismo

 :D die zijn er dan dagelijks!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet zo somber...er zijn nu twee bijeenkomsten geweest, een NL en een B. Samen waren daar evenveel mensen als bij de eerste bijeenkomst in NL. En: de eerste bijeenkomst had dus een vervolg ! Dat is ook wel bijzonder. Meestal blijft het bij een bijeenkomst, als die al van de grond komt.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Warmeijspegel

Lieve mensen,
moet ik dan nu tot de slotsom/conclusie komen dat de drijfveer van ons om mensen te ontmoeten toch altijd z'n oorsprong vind in de behoefte of het verlangen naar seks?
Ik heb eens met een denktank een diepgaand debat over de menselijke drive gehad. Hij beweerde stellig, dat de seksbehoefte ons tot het elkaar opzoeken leidt. Ik heb hem getracht duidelijk te maken dat ik geen behoefte aan seks had. Dat geloofde hij niet en daarin bleef hij in volharden tijdens ons debat. Hoor ik nu wel of niet bij de deelnemers van deze site? Horen de deelnemers hier wel thuis behalve de 1-4 die elkaar de moeite ook waard vinden te ontmoeten?
Ik begrijp er geen snars meer van.
Ik ga maar eens op zoek naar een site voor harembewakers of voor castraten of moet ik gewoon aan mijn begravenis gaan denken! :banghead:

Sismo

#44
Citeermoet ik dan nu tot de slotsom/conclusie komen dat de drijfveer van ons om mensen te ontmoeten toch altijd z'n oorsprong vind in de behoefte of het verlangen naar seks?

Waarom denk je dat? Het is toch niet zo dat er alleen kontakt mogelijk is tusen aseksuelen of anderzijds seksuelen? We leven toch in dezelfde wereld en maatschappij? Een van mijn beste vrienden is hartstikke seksueel, maar wel mijn beste vriend! Het kontakt (live of via internet) met mensen van dit forum vind ik erg waardevol, maar het bepaald niet mijn leven, ik heb hier in mijn woonplaats mijn leven en vrienden.

Wie hier thuis hoort bepaalt altijd diegene die hier komt, je kunt dat toch niet voor een ander bepalen? We zijn een gezellige club mensen die af en toe enorm veel onzin uitkramen (Fly-by...), maar ook een vraagbaak voor iedereen die denkt aseksueel te zijn, maar ook voor iedereen die er in geïnteresseerd is.

Ik heb het idee dat je erg op je aseksueel -zijn gefocust bent, probeer het wat los te laten. Je aseksualiteit is toch niet wat jij bent? Je bent nog veel meer! (sorry als ik wat fel ben... :-\)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-