Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuwe Discord chat Oost-Nederland

Gestart door femke123, februari 13, 2022, 10:29:01 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

femke123

Hey!

Ik heb een Discord server aangemaakt voor aseksuelen in Oost-Nederland (Twente, Salland en de Achterhoek). Mocht je in deze chat willen, drop dan hieronder je gebruikersnaam of stuur mij een prive berichtje. Dan voeg ik je toe :)

Groetjes

The Boss


Rocky

Leuk initiatief! Ik stuur je een privéberichtje!  :)

Shannen


LostWoman

Wat een leuk idee! Ik zat er zelf ook aan te denken om zoiets te doen, maar dan voor de omgeving Zuid-Holland (mocht deze al bestaan dan hoor ik het graag!)
Zou ik een kijkje mogen nemen in jouw server naar hou jij het hebt opgezet (rollen, topics, channels etc.)? Ik zal een PM sturen met mijn tag.
"Always speak how you feel and never be sorry for being real"

Beukennootje

Leuk initiatief! Ook ik heb je een berichtje gestuurd:)

OnsenTamago

Citaat van: femke123 op februari 13, 2022, 10:29:01 AM
Ik heb een Discord server aangemaakt voor aseksuelen in Oost-Nederland (Twente, Salland en de Achterhoek). Mocht je in deze chat willen, drop dan hieronder je gebruikersnaam of stuur mij een prive berichtje. Dan voeg ik je toe :)
Als Nijmegenaar en part-time Drenthenaar is dat vast niet oostelijk genoeg?  ;D

Dave_38

Hoi, zou je mij kunnen toevoegen in discord?

Mijn gebruikersnaam is;

 trevorphilips99


Edewecht

Citaat van: Dave_38 op november 03, 2023, 07:46:00 AMHoi, zou je mij kunnen toevoegen in discord?

Mijn gebruikersnaam is;

 trevorphilips99

Het lijkt er op dat Femke 123 haar account hier heeft beëindigd. Dus of ze dit berichtje nog leest...?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)