Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat is dit nou weer?

Gestart door Tempesta, mei 09, 2006, 01:15:01 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Tempesta op mei 11, 2006, 02:51:16 AM
Het is mijn eigen topic dus ik mag lekker twee keer achter elkaar posten. Het is misschien het vermelden waard dat ik 1) een ontzettende lafaard ben wat dit soort dingen betreft en 2) onhandig wat dit soort dingen betreft. Dus dat kan nog spannend worden voor het publiek  ;D.

Volgens mij geldt dat voor iedereen als het om relaties gaat. De een weet het aleen wat beter te verbergen dan de ander  ;)

Of wij nog tips hebben... met mijn relatieverleden vraag ik me af of ik echt nuttige tips kan geven, maar oké ik leef me in jouw situatie in en vertel je wat ik in jouw situatie zou kunnen doen. Ik denk dat ik voor de zeer langzame weg zou kiezen. Gewoon steeds betere vrienden worden, elkaar beter leren kennen en inderdaad er achter proberen te komen of hij aseksueel is. Misschien moet je het eens met de vraag: zou jij je een heel leven zonder seks kunnen voorstellen? proberen. Al hoewel, dat is niet een vraag die ik zomaar zou stellen.  :-[
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 12, 2006, 08:22:14 PMMisschien moet je het eens met de vraag: zou jij je een heel leven zonder seks kunnen voorstellen? proberen. Al hoewel, dat is niet een vraag die ik zomaar zou stellen.  :-[

Hahaha, niet als begin van een gesprek nee  :D. Maar het is wel een goede vraag als 'ie op het juiste moment gesteld wordt. Ik houd 'm in mijn achterhoofd, dank je Jovi!!

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

#19
Ok, even een update: ik heb Vriend meegevraagd een dagje naar een pretpark. Het kwam toevallig zo uit dat de rest van onze vriendengroep niet mee wilde of kon, dus heb ik al mijn moed bijeengeraapt en Vriend gemaild of 'ie het erg vond om alleen met mij te gaan (niet in deze bewoordingen hoor, veel beter verwoord!!). Ik heb subtiel in het midden gelaten of ik gewoon graag naar het pretpark wilde of graag met hem wilde, dus dat zal hij wel niet doorhebben.
Ik wacht op een reply, en voel me tegelijkertijd razend blij  ;D en dodelijk bang  :banghead:.

*ademt rustig in en uit*

PS ik ben verliefd  :D

Ereinion

 :D Dat is geweldig! Op een subtiele manier kom je zo heel veel te weten.  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje


littlefanny

Good luck! Hij zegt vast ja! Wie slaat er nou een dagje pretpark met jou af?
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Tempesta

 :'( :'(

Vriend vindt het meer een uitje voor een groep, en hij is een beetje brak (vrienden hebben beetje gedronken gisteravond).

:banghead: :banghead: :banghead:

Time for desperate measures... Wel lastig, hoe benader je iemand zonder 'm af te schrikken maar wel zodanig dat het duidelijk is?  ::)

myra

ai das vervelend. Hij snapt duidelijk de hint niet dat je alleen met hem wilt zijn.  ::)

Ereinion

Dat is niet zo leuk  :(

Wat is dan een uitje voor twee personen? Naar de bioscoop? Dat ligt er in ieder geval dikker bovenop.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Strandwandeling? Als ie dat niet door heeft dan heeft hij een bord voor z'n kop.

Wel jammer hoor, dat hij de hint niet begreep.  :(  Misschien moet je inderdaad de bioscoop proberen. Als je kunt uitvinden welke film hij nog graag wil zien, dan kun je hem vast wel overhalen. In ieder geval nog niet opgeven hoor!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Monty Python and the Holy Grail   :o

Vooral doorgaan, Tempesta!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Tempesta

Een strandwandeling is een goed idee, zeker omdat het dichtstbijzijnde strand op een dag rijden zit  :schater:.

Jep, ik denk dat het de bioscoop wordt. Ik weet al welke film hij nog wil zien, en weet ook dat de rest van de vrienden die film niet zo vreselijk graag hoeft te zien. Nu nog verzinnen hoe ik ga reageren als zijn eerste reactie is "met z'n tweeën?". Ik zie het helemaal voor me: Tempesta doet een goede imitatie van een hert in de koplampen van een auto  :D.