Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aanrakingen - of-topic

Gestart door littlefanny, juni 12, 2006, 10:02:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

littlefanny

Mijn vriendje schijnt er geen problemen mee te hebben dat ik miss asexueel ben, hij taalt sowieso niet naar meer dan zoenen. Maar ik weet niet of hij het helemaal begrijpt, want ik heb het wel uitgelegd, maar toen was hij al in een verregaande staat van aangeschotenheid... maarja, later er nog een keertje op teruggekomen en toen zei hij dat hij zich wel zoiets herinnerde. Dus ik heb het er gewoon maar niet over. Het zorgt niet voor problemen, dus waarom er een probleem van maken?
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Misschien heb jij gewoon het super geluk een aseksuele partner gevonden te hebben? :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

corpus

CiteerDus ik heb het er gewoon maar niet over. Het zorgt niet voor problemen, dus waarom er een probleem van maken?

Asexueel of hopende. Het lijkt mij onnatuurlijk voor een sexueel om sex zomaar op te geven.  Ik heb weinig tot geen sexuele drive, en ben analfabeet in de sexuele taal, maar kan niet leven met de gedachte dat ik geen sex kan hebben.  De mogelijkheid moet bestaan, maar niet de noodzakelijkheid.
Being asexual makes me think straight!

Ereinion

Citaat van: littlefanny op juni 12, 2006, 10:02:37 PM
Het zorgt niet voor problemen, dus waarom er een probleem van maken?

Heel verstandig!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Citaat van: Zonnekind op juni 12, 2006, 03:48:59 PM
Daarom verlang ik ook enorm naar de tijd dat we gaan samenwonen.
Leuk, hebben jullie al plannen of komt de studie voorlopig op de eerste plaats?

Citaat van: littlefanny op juni 12, 2006, 10:02:37 PM
Mijn vriendje schijnt er geen problemen mee te hebben dat ik miss asexueel ben.  Het zorgt niet voor problemen, dus waarom er een probleem van maken?

Volgens mij heb ik iets gemist  :-\  Maar leuk van je vriendje "zonder" problemen  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Citaat van: Stev op juni 13, 2006, 07:21:40 PM
Citaat van: Zonnekind op juni 12, 2006, 03:48:59 PM
Daarom verlang ik ook enorm naar de tijd dat we gaan samenwonen.

Leuk, hebben jullie al plannen of komt de studie voorlopig op de eerste plaats?

Ik krijg van mijn ouders een huisje. We gaan proberen daar eerst een tijdje in te wonen. We willen of durven eigenlijk nog geen huis of bouwgrond kopen omdat we nog niet weten of het haalbaar is om samen te wonen. Viper heeft het nu vaak al super moeilijk als ik een aantal dagen bij hem ben. Het zal eerst een beetje bang afwachten zijn of we het redden als koppel...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

corpus

I wens je in ieder geval geluk!  :)
Being asexual makes me think straight!

Ereinion

Ook veel geluk namens mij!

Citaat van: Stev op juni 13, 2006, 07:21:40 PM
Volgens mij heb ik iets gemist  :-\  Maar leuk van je vriendje "zonder" problemen  :wave:

Dat dacht ik ook al...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

lalala....fiet fiet.... Fanny heeft nu ongeveer 1,5 maanden een vriendje.... dat was ik misschien vergeten te melden  ::) srry@!!
ik zie hem niet zoveel, want hij woont in een boerengat, maarja, tis wel serieus volgens mij..... maar de hoteldebotelverliefdheid moet nog komen.. of is eignelijk aan het komen, of nou ja, weet ik dus eigenlijk niet
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Oh super, proficiat! :klap: Ik hoop dat het zo, zonder problemen blijft en dat jullie samen oud en gelukkig mogen worden :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Gefeliciteerd, Littlefanny!  :cake:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

littlefanny

:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Stev

Zonnekind en Viper samen in een huisje, leuk! Ook een voorrecht om zo iets van je ouders te mogen hebben. En natuurlijk succes straks!

Littlefanny, maak er iets van!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Citaat van: littlefanny op juni 13, 2006, 10:23:10 PM
lalala....fiet fiet.... Fanny heeft nu ongeveer 1,5 maanden een vriendje.... dat was ik misschien vergeten te melden  ::) srry@!!
ik zie hem niet zoveel, want hij woont in een boerengat, maarja, tis wel serieus volgens mij..... maar de hoteldebotelverliefdheid moet nog komen.. of is eignelijk aan het komen, of nou ja, weet ik dus eigenlijk niet
fantastisch ;D
:klap:

"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

littlefanny

*lacht met de domste grijns die ze op dr gezicht kan toveren*
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!