Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Re: Verliefd of jaloers?

Gestart door petra1963, augustus 22, 2006, 02:09:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Oei Sismo,
Wat akelig !  :78:
Ja dat is een hele nare situatie, en ik kan me voorstellen dat het aan je vreet.. en dat het juist 's nachts erg pijnlijk is.. en wat het is.. verliefdheid of jaloezie.. dat is inderdaad niet altijd duidelijk.. dat ken ik ook..Wat ingewikkeld.. :78: :78:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Viper

Goh, dat is een moeilijke kwestie...

mijn eerste gevoel zegt dat het eerder jaloezie is, het alleen blijven terwijl zij toch bij elkaar zijn dag en nacht.
Het is natuurlijk niet minder simpel dan verliefdheid.

In principe kan je die verliefdheid nog concentreren op een hechte vriendschapsband. Vriendschap heeft ook vel weg van liefde, genegenheid, affectie,...

Ik zou willen dat ik raad had of kon helpen,
Maar ik kan niet meer doen dan je moed toe te wensen. Je zal je weg wel vinden.

Ereinion

Wat een vreselijke situatie, Sismo! Hopelijk kun je nog wel genieten van je vakantie? Heel veel sterkte  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

Arme Sismo :knuffel:. Gewoon blijven posten, dat verzacht de pijn! En bedenk: straks is de vakantie weer afgelopen en zie je ze iig niet zoveel meer als nu.

littlefanny

Hee SIsmo,
Fijn dat je het in ieder geval aan ons verteld! Natuurlijk is het niet fijn om tussen hen in te gaan staan, dat lijkt me ook niet echt de slimste actie als je ze nog te vriend wilt houden. Probeer er gewoon een extra gezellige tijd van te maken en van ieder moment te genieten dat je bij ze kan zijn. Je kunt het namelijk ook omdraaien en lekker meegenieten van hun geluk (als je dat lukt). Stel nou dat je straks thuiskomt en het gevoel is helemaal over, dan heb je harstikke spijt dat je je vakantie hebt laten beïnvloeden. Ga gewoon jezelf zijn en komt er iets van dan moet je maar zien wat er gebeurd. Komt er niets van dan heb jij een supertoffe vakantie met supertoffe mensen gehad!
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Zonnekind

Woorden kunnen niet altijd helpen dus ik geef je gewoon een dikke welgemeende (virtuele) knuffel :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

Ik ben blij dat je begrip kreeg van hen :) Moest je hier niet meer zijn, goeie vlucht terug!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

 :wave: Goede reis terug.. en zo eindigt je vacantie hopelijk toch nog plezierig ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Wat goed dat je er wel een beetje met hen over kon praten.  :klap:
Een fijne terugreis!!!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Een hele late reactie  :-[

Ik ben blij dat je je al weer wat beter voelt. Het gevoel van jaloezie kan ik me goed voorstellen, zeker als je 24 uur met elkaar zit opgescheept! Maak er inderdaad nog een erg leuke paar laatste dagen van en een hele goeie terugreis. En hierbij nog een  :knuffel: als virtuele ondersteuning!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ik ben nog steeds mijn vakantieachterstand aan het inhalen dus nu pas dit onderwerp gezien  :-[
Gelukkig een goed einde en ook van mij een (waarschijnlijk welkoms)  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ben je al weer terug in Nederland Sismo?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ja, ik ben weer thuis! Nu achtelijk vroeg wakker, ik leef nog 5 uur vooruit... :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.