Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Re: Verliefd of jaloers?

Gestart door petra1963, augustus 22, 2006, 02:09:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Fijn dat je weer terug bent, ook al was je hier nog geregeld.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op augustus 27, 2006, 06:50:32 AM
Ja, ik ben weer thuis! Nu achtelijk vroeg wakker, ik leef nog 5 uur vooruit... :P

Dat wordt weer even wennen!
Welkom terug, ik hoop dat je het heel erg naar je zin hebt gehad  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Dit soort negatieve malende gedachten hebben vaak met vermoeidheid te maken. Ten minste bij mij wel, 's ochtends ziet alles er inderdaad toch weer beter uit. Dan kun je alles weer iets beter relativeren.
Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen.  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Deze gevoelens zijn helaas nog wat langer blijven hangen. Ben eigenlijk heeel verdrietig en angstig over mijn toekomst. Ben erg bang alleen oud te moeten worden en dat wil ik niet!!  :'(
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Lieve schat toch, je krijgt van mij een dikke troostende :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

och, arme Sismo. Wat naar dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat he je wat helpt er hier over te praten en misschien dat een  :knuffel: ook een heel klein beetje goed doet. Het probleem oplossen kan ik natuurlijk helaas niet, maar meeleven wel. Ik snap je gevoelens heel goed.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Hoi Sismo,
Naar dat je je  zo rot voelt. Spookt het allemaal nog door je heen ?  :-[ :-\
Sterkte, Peter
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Zullen we samen naar het boekenfestijn in Eindhoven gaan?  :knuffel:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ik wou dat er iets was wat ik kon doen zodat je je beter voelt. Je krijgt in ieder geval een  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Dat is alleen maar omdat je het verdient :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

En ik ben ervan overtuigd dat op elk potje een dekseltje past. Dus ook jij zult de ware vinden. Misschien dan niet nu, maar dat hoeft ook niet. Zolang je maar weet wat je wilt. En er over dromen kan ook helpen. Dat doe ik tenminste. Ik hoef nu niet per se een relatie. Ik heb ook vrienden met wie ik kan knuffeleb en op de bank kan hangen. En dat is ook fijn! Alleen 's nacht is het wel allenig, maar met een hoop fantasie... ;) Sterkte in elk geval  :knuffel:

Sismo

Ik durf niet voorbarig te zijn, maar het zou kunnen dat het allemaal goed gaat komen... :)
Bedankt voor je steun!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Dat klinkt goed! Ik blijf voor je duimen!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?