Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

het aseksuele dilemma

Gestart door myra, mei 04, 2007, 09:37:52 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

ook al geprobeerd, maar dan met een mail ipv een brief...

Dan mailt hij terug : 'ik moet dit laten bezinken' en komt er vervolgens niet op terug.


Blijkbaar heb ik al alles uitgeprobeerd! zucht

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Wat naar voor je, Myra.  :knuffel:

Volgens mij ben je iemand die altijd zoveel moeite voor iemand doet en daar mag je dan ook best wat voor terug verwachten. Ik denk dat afstand nemen het beste is. Misschien neemt hij dan wel contact en vraagt hij waarom hij nooit meer wat van je hoort. Dan is het gesprek misschien weer geopend.

:cake:?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ja, dat lijkt me helemaal geen gek idee. Dan heb jij rust, Myra, en kun je voelen en denken wat je zelf wilt. En laat hij nou maar eens komen...dat hij een handicap heeft is geen excuus...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Citaat van: myra op mei 20, 2007, 01:41:23 PM
welke beslissing bedoel je juist, Pinky? Afstand nemen van een vriend? Ik denk wel dat je dat bedoelt, maar vraag het nog eens om zeker te zijn dat ik goed kan volgen :)

Ja dat bedoelde ik! Wat ik een beetje proef in jouw vriendschap met hem is dat jij er meer insteekt dan hij en dat het misschien voor jou meer betekent dan voor hem. Misschien zit ik er ook wel naast, maar dat is dus datgene wat ik met die vriendin ook had. En door dus af te wachten een een aantal maanden geen contact meer te zoeken is het dus beter geworden. Nu doet zij de moeite en ik niet meer. Langzaamaan doe ik ook weer wat moeite, maar ik kijk ervoor uit dat het niet weer omdraait. Dan zijn we weer terug bij af.
Ik hoop voor jou dat het ook zo werkt. Mocht hij niets meer laten horen, dan klinkt het volgende wat hard, maar dan is het maar beter dat je van hem afbent. Zo voelt dat natuurlijk niet meteen. Maar dat is logisch! Ondanks alles hoop ik toch voor je dat het weer goedkomt, want ook een verleden betekent veel! Anders heb je altijd de herinneringen nog aan een mooie vriendschap!  :knuffel:

myra

allereerst waardeer ik heel erg dat jullie zo met mij meeleven... :knuffel:

En volgens mijn aanvoelen hebben jullie gelijk. Ik ga zeker niet het contact bruusk verbreken en zal nog wel af en toe iets laten horen, maar ik laat hem ook wat meer uit zijn schulp komen. Dan zullen we elkaar wel wat minder zien vermoed ik, maar op zich is dat niet erg. Mss genieten we dan ook meer van een ontmoeting, en zijn er minder conflicten.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Dat was precies wat ik wilde zeggen!  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Veel sterkte daarbij Myra  :knuffel:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Citaat van: myra op mei 20, 2007, 01:41:23 PM
Waarom zijn mijn diepgaandere relaties toch altijd zo complex?  :geezer:
Omdat er altijd minimaal twee mensen in een relatie zitten, en ze zijn niet dezelfde persoon.

petra1963

En ik vrees dat diepgaandere relaties altijd complex zijn.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

En sommige zijn de moeite waard en andere niet.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Het klinkt inderdaad allemaal heel complex. Ik hoop dat je er uit komt Myra! Ik volg de anderen wel. Het lijkt alsof jij je voor 100% inzet voor de vriendschap en dat hij er helemaal niets aan doet. Hij lijkt heel passief in de vriendschap. Misschien wordt hij idd eens wakker geschud wanneer je even niets van je laat horen. Sterkte in ieder geval! :knuffel: :knuffel:

Pinky, ik herken wel wat jij vertelt. Ik heb met elke vriend of vriendin dat ik die een tijdje kan zien maar dan precies wat "beu" ben. Ik moet dan wat afstand nemen en daarna gaat het weer heel goed. Ik heb ergens een bedreigd gevoel wanneer ik iemand te veel zie. Ik denk dat ik dan bang ben dat die persoon mij te goed gaat kennen. Dit lijkt heel negatief maar zo is het niet. Ik heb een vriendin waar ik altijd op kan rekenen als er iets is en dit geldt omgekeerd ook. Zelfs op momenten dat ik ze een beetje "beu" ben, kan ze nog altijd wel bij mij terecht. Er zullen gewoon soms enkele weken zijn dat we elkaar niet zien. In die weken sms'en we nog wel maar niet meer dan dat. Zo gaat het met de meeste van mijn vrienden en vriendinnen. Maar goed, dit ligt dus wel degelijk aan mij. Gelukkig maakt niemand hier problemen van en doordat iedereen nu stilaan begint te werken (niet meer naar school) is het sozieso moeilijker om elkaar veel te zien.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.