Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

teleurgesteld in vrienden?

Gestart door myra, november 25, 2005, 08:06:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

myra

dit is m mss... wel tis eigenlijk een poema-jong

petra1963

Hij is wel erg leuk, en heel schattig.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Schattig? Het is geen knuffel hoor  :o
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Peter, je moet wel oppassen als de beren gaan broodjes smeren, want dan worden ze nog dikker.

*dwaalt nog verder af  ::) *
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Zolang die beren teleurgestelde vrienden zijn, mogen ze hier zijn!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

als ze geen broodjes meer mogen smeren, zullen ze teleurgestelde vrienden worden! >:D

petra1963

Nu kan ik ze nog heerlijk aanhalen en knuffelen.. Of ze het dan nog willen is de vraag... :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Heeft Stev dit onderwerp nog niet ontdekt?  :schater:

Ik heb een vriendin?? (weet zelf niet zo goed of het nu wel of geen vriendin is) die ook altijd heel enthousiast zegt: jaa, we moeten nog eens afspreken! Ik heb haar 5 weekends achter elkaar gevraagd om af te spreken en ze kon nooit. Na die 5 weekends was ik het toch wel beu en dacht ik: ok, dit kan toeval zijn, dan moet ze zelf maar contact opnemen. Als ik dan op msn kom, dan spreekt ze mij direct aan, maar ze begint zelf nooit over afspreken. En als ze er toch over begint, dan komen we nooit tot een echte afspraak. Meestal eindigt ze haar gesprek met: we moeten nog eens afspreken he. Maar ik moet nu echt gaan. Hopelijk tot binnenkort!
Ik weet echt niet meer wat ik van haar moet denken. Het is zo vreemd.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Dat is inderdaad vreemd.
Misschien wil ze echt iets af spreken, maar denkt ze dat ze zich te veel opdringt en jouw tijd in beslag neemt?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

mij lijkt het meer  geen tijd willen maken, onder het mom van het te druk te hebben.

Jovi_Hobbes

Of ze heeft het inderdaad erg druk. De wil is er misschien wel, maar ze weet niet hoe ze alles in haar tijd moet proppen?
Misschien kun je het nog een keer proberen met een heel duidelijke afspraak of misschien met een keuzelijstje van mogelijkheden zodat er toch wel ergens een geschikt moment tussen moet zitten. Als ze dan echt een keer wil afspreken moet ze toch ook de moeite willen nemen om tijd voor je te maken denk ik.

Ik heb een beetje hetzelfde met een vriendin. Het contact komt altijd alleen van mijn kant. Dat gaat al een paar jaar zo en ik heb me nu voorgenomen te wachten totdat zij een keer contact met mij opneemt. Ik vind haar een heel leuke meid, en als ze een keer wil afspreken zal ik ook direct "ja" zeggen, maar ik vind dat zij nu eindelijk eens een keer het initiatief moet nemen. Er is een kans dat dit nooit gebeurt, om wat voor reden dan ook, en aan de ene kant vind ik het wel zonde als het contact helemaal verwatert, maar aan de andere kant kun je toch ook niet eindeloos achter iemand aan blijven lopen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik herken de situatie wel, ook eens meegemaakt. Eerst deed ik dan vreselijk mijn best om het contact toch te behouden, maar inmiddels kan ik denken "graag of niet!" Het helpt ook wel om voor jezelf te bedenken of zij nog wel "in je huisje" mag, daar bedoel ik mee dat je voor jezelf moet bepalen of je haar de moeite waard vind, word jij blijer als je contact hebt met haar?(en andersom?) Kun jij iets voor haar betekenen? (en andersom?) Heeft de vriendschap de inhoud die jij graag wilt?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Misschien helpt het ook wel als je haar direct vertelt dat je het niet leuk vindt dat je elkaar nooit meer ziet, dan weet ze in ieder geval dat jij haar wel graag wilt zien.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Misschien moet ik dat inderdaad nog een keer zo duidelijk zeggen. Het blijft een lastige situatie, ook omdat ze veel problemen heeft gehad en soms periodes had (en nog heeft) waarop ze het niet aankan om andere mensen te zien of te spreken. Daar heb ik begrip en respect voor maar dat maakt het nog lastiger om contact te leggen omdat je dus niet van te voren weet of ze geen contact opneemt omdat ze een slechte periode heeft of dat er andere redenen zijn.
Maar goed, ze weet dat ze welkom is en ik zie haar nog steeds als een vriendin, misschien heeft het gewoon tijd nodig.

En nu heb ik helemaal Zonnekinds bericht gekaapt!  :-[ Sorry Zonnekind, vergeef je het me?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?