Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

gewoon eens lekker vrijen....

Gestart door thecrow, december 16, 2008, 10:49:48 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thecrow


Ik dank jullie nogmaals voor jullie hulp.

Ik begin haar steeds meer als mijn zus te zien. Is dit herkenbaar?

Geloof me lieve mensen, ik heb echt van alles geprobeerd. Uiteindelijk vrijen we alleen maar als ik echt omhoog zit, en dan heel kort. Dan heb ik er een week van frustratie, zeuren, roepen, en lief zijn op zitten, en dan als de kinderen weg zijn hebben we een kwartier intimiteit. ongeveer...


De kinderen krijgen de hele dag door knuffels, zoenen, aaien over bol etc. etc. Als ze de kinderen en de hond aait, knuffelt etc. wordt ik moe van binnen.

Mensen, bedankt. Ik hou jullie op de hoogte.

Alvast fijne dagen....

Ienepien


pinky

Sterkte en ook fijne feestdagen!!!  :knuffel:

Ereinion

De kinderen en de hond zijn geen 'bedreiging' in seksuele zin. Ik denk dat ze bang is dat er bij elke aanraking van jou een bijbedoeling zit. Althans, dat is bij mij zo. Wat ik zelf ook heb is dat ik soms mijn vriend niet knuffel, omdat ik bang ben dat hij zin krijgt in meer en dat ik dan weer moet weigeren omdat ik geen zin heb. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik wil zijn opwinding niet onnodig prikkelen, maar hem niet knuffelen is natuurlijk niet de beste manier. Ik spui hier maar gewoon hoe het bij mij werkt, misschien heb je er iets aan. Misschien is het ingang om met haar te praten waarom ze het niet bij jou doet. Misschien beseft ze niet eens dat ze jou om deze redenen minder knuffelt.

Ik vind het niet herkenbaar om mijn relatie met een broer-zus relatie te vergelijken, maar het is iets wat wel vaker gezegd wordt. Hoewel ik een hele goede band met mijn broers heb gaat wat ik met mijn vriend heb veel dieper.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Gabrielle

Ik denk dat het bij jouw vriendin echt wel een tijdelijk probleem kan zijn. Het zou zo jammer zijn dat in die tijd een onoverbrugbare kloof  ontstaat. Door andere vormen van intimiteit zoals  knuffels en zoenen hoe langer hoe meer te bannen, wordt die kloof alleen maar groter denk ik.
En ik ben er vast van overtuigd dat jullie die vorm van intimiteit beiden even erg missen. Misschien klaagt je vriendin hier niet over omdat ze meent dat haar gemis op een of andere manier een compensatie vormt voor jouw gemis aan seks? Ze is waarschijnlijk even ontevreden met die gang van zaken als jij. (Hier ben ik het blijkbaar niet eens met Ienepien)

paulc

zo herkenbaar die week van ruzie, lief zijn, verdriet etc en dan de beloning...een kwartiertje intimitiet en sex. en dan weer op naar de volgende keer...een maand later...twee maanden later...
ik merk dat ik de laatste tijd niet meer met haar kan vrijen...niet meer weet hoe...wat ik wel mag doen en niet....nog een frustratie erbij....

Gabrielle

Gek eigenlijk, hoewel ik zelf altijd de aseksuele partner in mijn relaties was, had ik, zeker in mijn laatse relatie, dezelfde frustraties. Alleen ging het om een andere vorm van intimiteit. Bij mijn weten had mijn vriendin het altijd heerlijk gevonden als ik haar nek en schouders masseerde of een kusje in haar nek gaf. Op de duur leek ze wel te verstijven als ik nog maar naar haar wees.
Ik vond dat heel frustrerend maar ik kon het haar niet kwalijk nemen, want, hoewel ik misschien niet verstijfde, heb ik zelf van zulke dingen nooit echt kunnen genieten terwijl ik er wel ongelooflijk behoefte aan had. Dat klinkt misschien erg contradictorisch, maar toch weet ik het niet anders te verwoorden. :-\


Mannetje

Heb net dit onderwerp doorgelezen, en heb zo'n idee dat jullie zeer druk bezet gezin zijn.
Volgens mij is ze een echte huismoeder waar het gezin echt op nummer 1 staat.
En er ook nog een baan bij. Druk, druk, druk...

Kunnen jullie er niet een keer lekker met ze tweetjes tussenuit op vakantie.
Gewoon even tot rust komen. Even helemaal geen verplichtingen.

paulc

toch niks lekkerder dan als de kinderen op bed liggen lekker samen zijn...heb ook niet het idee dat het wat oplost...

pinky

Hou je sterk. De oplossing komt heus wel. Misschien niet de oplossing waar je op hoopte of die je had verwacht. Maar uiteindelijk lost alles zich wel op. Soms is men alleen gefocus op symptoombestrijding in plaats van het probleem zelf op te lossen. En in sommige gevallen is dat even nodig... maar soms is het een vlucht van het werkelijke probleem!  :knuffel:

paulc

ja pinky...alles komt goed! maar ondertussen voel ik me klote...

pinky

Get the feeling. Ik ben bang dat je daar doorheen moet. Hoe vervelend en inderdaad klote dat ook is. Ik ben voor mezelf nu op zoek naar dingen die ik kan doen als soort van afleiding als ik er even genoeg van heb om me klote te voelen. Dat ik het echt even niet meer trek zeg maar. En dat is een lastige zoektocht, want juist als ik me zo klote voel vind ik niets meer leuk. Maar ik blijf even zoeken. Sporten is bijvoorbeeld een ding dat redelijk goed werkt.

paulc

ik ben juist vaak nergens meer toe in staat als ik me zo klote voel....

pinky

Dat probleem heb ik ook. Maar ik moet mezelf gewoon dwingen, anders blijf je zo hangen. Letterlijk en figuurlijk. Dus sporten doe ik met vriendinnen. Dat is de stok achter de deur voor mij. Dus dat gaat wel goed. Maar ja, schilderen heeft twee a drie keer geholpen en nu ben ik dat ok helemaal zat. Ik krijg mezelf er ook niet toe aangezet om het weer te gaan doen. Dus doe ik het maar als mijn vriend er is. Doen we het samen. Dat is veel leuker en gezelliger en dan gaat het wel weer. Maar goed, ik probeer wel af en toe dingen uit, zodat ik niet echt vast blijf zitten op de bank! En dan denk ik maar aan de dingen die ik vroeger leuk vond om te doen.

paulc

wat ik vroeger leuk vond?....uh...sex