Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Zoals Hilde al schreef was er inderdaad een buurtfeest gaande. Wij konden gezellig buiten zitten en het gaf wat extra gezellige drukte. Op een gegeven moment werd de muziek echter zo hard dat het vervelend werd en toen zijn we naar de achterkant van de Prael verhuist, daar hebben ze ook een groot terras aan het water. Daar hebben we de rest van de middag/avond doorgebracht en dat was helemaal prima :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Na een zomerstop die gevoelsmatig altijd langer lijkt dan hij is, is het inmiddels weer tijd om het stof van dit topic af te blazen want Queer aan Zee gaat weer van start :cheerleader:

Ik ben wat laat met het hier melden :bloos: dus het is morgen al :cheerleader:, uiteraard op de altijd gezellige locatie bij De Prael in Den Haag.
We beginnen rond 16:00, formeel eindigt het om 20:00 maar je kan natuurlijk zo lang blijven als je wil ;D.

De officiële aankondiging staat hier: https://queeraanzee.wordpress.com/2023/08/19/queer-aan-zee-meetup-zaterdag-21-oktober/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Het was zo'n mooie meetup weer, jong, oud, groen haar, grijs haar, blond bier, zwarte thee, alleenstaand en happy, alleenstaand en dating, in relatie(s) en de partner(s) thuis gelaten, werkend - al dan niet betaald, werkzoekend, met pensioen... Op naar de volgende Queer aan Zee!

Leuk om jou weer te zien
@aceventura

AceVentura

Het was zeker een leuke meeting en ook leuk om jou weer te zien Hilde :cheerleader:
De groep was inderdaad lekker divers en dat is wat mij betreft ook wat QaZ zo speciaal maakt: Geen hokje voor ieder label maar gewoon lekker bij elkaar. Door de gezamenlijke achtergrond van LHBTAt/mZ zijn geeft dat eigenlijk altijd wel leuke en goede gesprekken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Voor wie vanmiddag tussen de regenbuien door nog wat vertier zoekt is er gelukkig weer een gezellige Queer aan Zee borrel bij De Prael :cheerleader:

De officiële aankondiging staat hier:
https://queeraanzee.wordpress.com/2023/11/03/queer-gezelligheid-bij-de-queer-aan-zee-meetup/

Het is wat kort dag, zelf ben ik er zeker bij, zijn er nog meer van plan om te gaan?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Ja hoi! Ik ga vanmiddag zéker naar de Queer aan Zee meetup!   :dance:

AceVentura

Vanwege kerst is Queer aan Zee deze maand wat eerder, dus komend weekend op 16 december is het alweer zo ver :cheerleader:
Helaas kan ik er zelf niet bij zijn (ik ga na een concert), maar ik kan het iedereen aanraden die eens buiten het Ace-hokje wil kijken en nieuwsgierig is naar de andere letters van de LHBT-lettersoep.

Dit is de officiële aankondiging: https://queeraanzee.wordpress.com/2023/12/01/gezellig-in-de-kerstsfeer-de-queer-aan-zee-meetup/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Hoi! Jammer dat ik je vandaag niet ga ont-moeten bij de Queer aan Zee Meetup vandaag @aceventura, maar jouw concert lijkt me ook heel leuk voor je. Geniet ze!

Hilde

Zaterdag 27 januari van 16.00 tot 20.00 uur ga ik naar de Queer aan Zee Meetup. Die is in café De Prael Den Haag. Gezellig! Ik zie ernaar uit! Ont-moet ik jou ook aan de tafels met de Pride vlaggen?  :ace-hartje:  :paars-hartje:  :rood-hartje:

AceVentura

Oops, meestal zet ik hier voor de borrel nog wat neer, dan ben ik nu vergeten :bloos:

Gelukkig was de borrel nog steeds erg gezellig :cheerleader: , en heb ik zo weer wat nieuwe mensen leren kennen.
Na afloop ging ik naar een dansavond, en daar kwam ik spontaan ook nog wat QaZ bezoekers tegen :cheerleader: .
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Ja ook ik vond het weer een hele geslaagde Queer aan Zee Meetup. We zaten verspreid rondom 6 tafels met in totaal 9 pride vlaggen waaronder 1x :ace-hartje: We hadden er dit keer een die daarbij zat, vroeg waar de vlag over ging en na de uitleg gehoord te hebben zei: 'Dan ben ik per ongeluk bij de goede vlag gaan zitten!' Die was duidelijk op deze persoon zelf van toepassing. Zo zie je maar weer: niet iedereen zit in de ace community of is op de hoogte van pride vlaggen.

Er volgden nog meer mooie kennismakingen en gesprekken. Tussen 16.00 en 20.00 uur was het een komen een gaan van mensen. In totaal waren steeds zo rond de 25 bezoekers aanwezig. Een Engelssprekende zei lachend: 'Very gezellig!'

AceVentura

Komende zaterdag is er weer een gezellige QaZ borrel in de Prael :cheerleader:
Helaas weet ik zelf nog niet zeker of ik erbij kan zijn, ik ben al een aantal dagen ziek en ik wil daar natuurlijk niemand aansteken. Voor mij gaat het dus een last-minute keuze worden op basis van hoe ik me dan voel.

Zijn er meer die daar eens een kijkje komen nemen?

De officiële aankondiging staat hier: https://queeraanzee.wordpress.com/2024/01/30/very-gezellig-queer-aan-zee-meetup-zaterdag-24-februari/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Komende zaterdag is er weer een Queer aan Zee borrel :cheerleader:
Dit is de officiële aankondiging: https://queeraanzee.wordpress.com/2024/02/19/gezelligheid-bij-de-queer-aan-zee-meetup/

Zelf ben ik er deze keer maar heel kort bij (ik moet voor 17:30 weer weg), maar kom wel even langs en eten bij de Prael want ik heb de laatste tijd wel erg veel QaZ gemist ;)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Hilde

Inderdaad je ging eerder weg. Nu lees ik hier dat volgens plan was. :)  Was leuke editie van Queer aan Zee! Een heel gemengde groep mensen. Steeds zo'n 30 personen tussen 16.00 en 20.00 uur. Druk en heel oké!

Wandel je mee met Queer aan Zee zondag 21 april?

AceVentura

Eerder weggaan was inderdaad volgens plan, ik ging naar een concert van Solstice (https://www.solsticeprog.uk/). Het was daardoor erg kort, maar het was inderdaad lekker druk en er waren heel wat nieuwe bezoekers :cheerleader:

De wandeling gaat waarschijnlijk niet lukken :(, en omdat ik de laatste tijd ook al een paar keer QaZ gemist had vond ik het wel belangrijk om toch even langs te komen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler