Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Frustraties over de maatschappij

Gestart door Fricai, juni 24, 2012, 08:26:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Na het succesnummer 'frustraties over aseksualiteit' nu ook Part II: Frustraties over de rest van de wereldbevolking.  :cheerleader:

[Ik heb zin om te zeiken... Vandaar. :P]

Te beginnen; Wat is er toch zo fucking moeilijk te begrijpen aan dat ik 'gewoon vrienden' kan zijn met meisjes? De tering... Huisgenoten, familie, random mensen anywhere hebben het er echt moeilijk mee schijnbaar. xD Ofwel ze denken dat er 'meer' is, ofwel stellen voor dat ik er 'meer' van moet maken (het is tenslotte een meisje hè, instinct & shit xD).

Oh, arme mensen. Het moet toch hell zijn in hun hoofden lijkt me zo. :P

Ienepien

Zolang het meisje jouw bedoelingen ook snapt, dat het niet meer is dan vriendschap (en hetzelfde soort vriendschap als je met jongens kan hebben), is er toch niks aan de hand??
Als ze stiekum méér verwacht van je, als de tijd gaat verstrijken, dan klopt het inderdaad, wat de mensen om je heen denken.
Maar zolang zij het net zo beleeft als jij: lekker van genieten.
Ik heb ook vaak diepere vriendschappen met mannen, zonder dat ik aan seks denk met ze.  ;D
En ook dit wordt als 'raar' gevonden in mijn omgeving.
Maar ik trek me er niks van aan, net zoals jij.

Lekker laten praten. :klap:

Fricai

Mooi, een medestandster. :handschudden:
De desbetreffende vriendinnen snappen het allemaal hoor, mijn bedoelingen zijn vrij duidelijk. Misschien een voordeel van mijn aseksualiteit. xD Hoor wel eens dat het met sommige jongens wel awkward is, 'enkel vriendschap' niet echt lijkt te kunnen.

Frustratie twee vandaag! --- Aan het hardlopen, denkt er een automobilist grappig te zijn door recht op me af te rijden (links op de weg) en laatste moment weer terug te sturen. Nou nou, wát een humor. Word echt moordlustig van dergelijke debielen.
Vind dit soort grappen echt niet kunnen in het verkeer... De weg is geen speeltuin.

Ienepien

Doe ik frustratie 3.
Mensen die je zo in een stramien proberen te duwen zodat je precies hetzelfde bent/doet als je leeftijdgenoten/familie/buurvrouwen.......... :banghead:

Fricai


myra

Ik heb het zelf ook nooit goed begrepen waarom een man en een vrouw niet gewoon vrienden kunnen zijn, zonder dat er  blijkbaar een seksuele spanning in de lucht moet hangen. Bij mij is het ook nooit gelukt. Ik heb geen enkele mannelijke vriend (buiten mijn partner dan). Wel wat kennissen, maar dat zijn heel oppervlakkige contacten. Mijn ervaring was meestal ook dat als er niet 'meer' kwam, dan het contact gewoon verwaterde.

Dus 'k begrijp je frustratie  >:D

Fricai

Zien (een deel van) andere mannen dan echt geen waarde in vriendschap met vrouwen anders dan de mogelijkheid dat het ooit 'meer' wordt?  ???

Fucking weird. :P

AceVentura

Wat kan zeuren af en toe lekker opluchten ... :)

Maar het is inderdaad vreemd, een man en een vrouw samen lijkt standaard te moeten uitlopen in een relatie  :banghead:

Waarschijnlijk missen wij toch iets waardoor we dat wel normaal vinden, en als dat zo is vind ik het prima zo  :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Ik ken ook wel meer mensen 'die het wel kunnen', trouwens. Maar lijkt idd een minderheid. :P

FlowerPower

Verschrikkelijk! Ik heb ook meer vrienden dan vriendinnen. Vind dat mannen over leukere onderwerpen praten dan vrouwen (over het algemeen).
Als ik met een jongen uitga wordt dat ook dadelijk geassocieerd met een relatie. Ik speel badminton en toen ik vroeger toernooien ging spelen met mijn mixpartner werd er ook beweerd dat wij andere dingen gingen doen dan badmintonnen. Maak dat de mensen maar eens wijs dat dat niet zo is.
Ik heb sinds maart een nieuwe collega op het werk, een jongeman van 25-26 jaar. We kunnen heel goed samenwerken en er word al eens gelachen, gelukkig maar want we zijn fulltime samen. Zijn er natuurlijk klanten die er van uit gaan dat wij een koppel zijn... Onze wereld zit gewoon verziekt in elkaar...

Jovi_Hobbes

Ik denk dat het nog best wel vaak voorkomt dat mannen en vrouwen gewoon goede vrienden zijn, maar het is altijd de buitenwereld die daar dan direct dingen van begint te denken en te vinden. Zeker mensen die je amper kent moet je gewoon lekker laten denken wat ze willen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ciara

De meeste van mijn "vrienden" zijn ook man, maar ik geef toe, soms vind ik dat lastig omdat ongeveer 50% op een bepaald moment meer heeft gewild of dat nog steeds doet. Toch ga ik over het algemeen liever met mannen om. Nu nog dat stukje ik wil meer weg en dan is het helemaal perfect :D

Demon

ik weet hoe je je voelt fricai, ik als meid heb enkel jongens/mannen als vrienden =P
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

FlowerPower

Ik kreeg overlaatst zelfs een opmerking over dat ik zoveel met mijn broer omging. Wij zijn namelijk 2 handen op 1 buik en zelfs dat is 'verboden'.

Fricai

Lol. Met wie mogen we nog wel omgaan? xD