Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik erger me aan...

Gestart door zwartkopje, november 28, 2007, 11:00:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

MSN is misschien we net zo erg als een datingsite.. Of misschien is het wel een verkapte datingsite.. ;D

En mannen kunnen dan heel raar gaan reageren, dat hoor ik wel van vriendinnen van me..  :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

ChibiFirli

Nooit last van gehad ;D.

Nuja, ik laat dan ook nooit men foto zien tenzij het nodig is voor de één of andere reden.

En ik ben dan ook nog man :P.

Ik ken het type anders wel, zijn wel leuk om ff mee te spelen. Ik geef namelijk nogal weinig info vrij op msn/irc/... en mijn naam klinkt mogelijk vrouwelijk. Dus krijg je af en toe wel eentje die het probeert en plots wel erg stil wordt als hij doorheeft (als hij er dan uiteindelijk naar vraagt) dat hij het tegen een man heeft ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

 :klap:

Ik dacht inderdaad in het begin ook dat je een vrouw was. Maar dat kwam ook door je avatar. Waar is die eigenlijk?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ja, kan je die niet eens terugzetten? Moet voor jou toch een makkie zijn? ;)

ChibiFirli

Citaat van: Ienepien op maart 19, 2008, 11:32:19 PM
Ja, kan je die niet eens terugzetten? Moet voor jou toch een makkie zijn? ;)
Jah, maar ik ben lui ;D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ienepien

Hè, hè. Leuk. Kijk eens, ik heb je een bericht gestuurd. :knuffel:

pinky


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


ChibiFirli

Citaat van: Ienepien op april 05, 2008, 11:18:11 PM
Lui, of geen fut? :-\
Afkerig van oninteressante taken?

Die vorm van luiheid leidt tot allerlei kleine programmatjes op men computer om dingen uit te voeren die ik niet met de hand wil doen ;D. (ook al duurt het schrijven van zo'n programma'tje 10 keer langer dan het handmatig te doen, het is in ieder geval toffer)
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ienepien


Digitalann

De meeste mannen die op de datingsites staan, willen je op het eerste zicht wel leren kennen.  Maar als je dan anders bent dan dat ze denken, of je zegt hun dat je het niet over de seks wilt hebben, klappen ze toe.  Krijg je geen zinnig woord meer uit hun of antwoorden ze helemaal niet meer.  Nou dan kun je toch ook beter stoppen zeker.

Ik heb liever iemand om mee te klappen dan om mee uit te gaan.

Ik geef ook nooit mijn foto op de datingsites.  Ik heb me trouwens overal uitgeschreven en sta nog maar op 1 site en betaal lekker geen frank.  Geen verplichtigen, lekker lollig en goedkoop.

Ik haat mannen die oppervlakkig zijn.  De meeste zijn zo, lijkt het.   :banghead: :banghead: :banghead:

:wave:

Ereinion

Ik weet niet of de meeste zo zijn, maar ik weet wel zeker dat er ook andere mannen zijn en ik hoop dat jij er één tegen gaat komen.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Digitalann

Dat hoop ik ook.  Maar voorlopig heb ik nog niet echt veel geluk.  Veel uitgaan doe ik ook niet.  Discotheken is niets voor mij.  Ga liever naar cinema, cafeetje, of zoiets.

Maar moet gezegd zijn, ik ben 9 keer op 10 thuis.  Hebben een klein hondje, dat niet alleen kan gelaten worden.  Rijd niet met auto, dus op dat gebied ben ik ook een beetje geremd.  En helemaal alleen weggaan, vindt ik in deze tijd gewaagd.

:78:

Ienepien

Heb je geen lieve vriendin, die dat allemaal met je samen wil doen? :-\