Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Telenet sucks!

Gestart door myra, januari 17, 2008, 07:08:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Het gaat mij er even om, dat ik wel de Nederlandse zenders heb, en dat ze het niet meer gewend zijn om daar naar te kijken, omdat ze er niks aan vinden.
En het voetbal heeft wel samenvattingen op Ned. 2 om half 11. :P

Ereinion

De Nederlandse zenders zijn juist interessant en vaak leuker dan de commerciele.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ik kan niet over de commerciële meepraten, maar ik vind het best leuke programma's op de publieke. :)

Ereinion

Het zijn vaak ook programma's die je echt mist als je het niet gezien hebt. Commercieel is wel leuk, maar als je het niet kunt zien is het niet zo erg, want dan is er de volgende avond wel weer net zoiets op.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


myra

en die 700 reality-tv dingen....Kan er echt niet naar kijken...


Zonnekind

Die programma's zijn wel leuk als je eens echt wil ontspannen en vooral als je met andere mensen wil lachen ::)
Ik heb de hele hype gemist rond de man van Wendy, dus nu kijk ik absoluut naar de man van Phaedra. Dit is zo dwaas waardoor het ontspannend en grappig wordt :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

myra

nee sorry, mij verveelt en irriteert dat verschrikkelijk...  :P

Waarom heeft dat mens een televisiezender nodig om een vent te vinden? Een relatie als publiciteitsstunt vind ik gewoon walgelijk....

petra1963

Wat dacht je dan van Boer zoekt Vrouw ? Schijnt op zondagavond hele hoge kijkcijfers te halen.. Ik vind er geen barst aan... :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

Heb het nog nooit gezien, maar de titel zegt me al niks... :D

Zonnekind

Ik vond dat wel een leuk programma. Bij ons is de reeks nu weer gedaan maar ik keek er wel naar. Maar ik hou wel van die domme programma's waarbij je je echt lekker kan ontspannen, verstand op nul en lachen met anderen :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Ik ook wel hoor. Heb net Beauty & the Nerd helemaal gevolgd. Ik had eigenlijk een mega-vooroordeel vooraf, maar het was echt wel een leuk programma.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Hé, er is een splitser aan het werk geweest!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

De boerderij is verplaatst. En nu weer op topic.  :flic:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.