Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Telenet sucks!

Gestart door myra, januari 17, 2008, 07:08:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

O ja, Myra, is het al gelukt met je aansluiting? :-\

myra

nee, heb er nog geen. Telenet heeft hier het alleenrecht, en die komen hier niet meer binnen!  :banghead:

Ienepien


myra

geen tv aansluiting...Ik doe het wel zonder...

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

Dat signaal gaat binnenkort verdwijnen, tenzij dat van Tv-vlaanderen, en die installatiekosten vind ik nogal duur...

Ik kan wel zonder tv hoor, ben toch niet zo'n tv kijker. En toffe films en series koop ik wel op dvd.

myra

meer dan een jaar later... ;D

Nu is Belgacom tv geactiveerd in mijn dorp...Heb een aansluiting aangevraagd...Normaal zou dat op 8 mei in orde moeten komen...Ik ben benieuwd...

Myra die TV kijkt, wat een wonder :p

Jovi_Hobbes

Met enige vertraging... Je weet toch nog wel hoe zo'n ding werkt hè?  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

er zit zo'n klein rechthoekig ding bij, waar je moet op duwen, en dan krijg je beeld en klank? zoiets?  ;D

petra1963

Je zou het kunnen proberen, kijken wat er dan gebeurt...  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Kijk alleen uit dat je dat kleine rechthoekige ding niet verwart met je mobieltje, anders krijg je heel andere klanken dan je had verwacht  :D
Is er een programma waar je naar uitkijkt om nu weer eens te kunnen zien of zul je nog steeds weinig blijven kijken?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

enkele series die ik graag zou volgen, en National Geographic Channel...En films... Heel de dag voor de TV hangen ga ik wel niet doen, al die realityprogramma's spreken me nog steeds niet aan...

Maar eerst maar duimen dat het in orde komt he...Ben nogal een pechvogel in die dingen... ;D


Jovi_Hobbes

Zelfs pechvogels hebben soms geluk, maar als het helpt wil ik ook wel even meeduimen hoor.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

het begint al...Ze kunnen komen op een dag dat ik niet thuis ben...  ::) Soms zou ik graag een huisvrouw zijn...

petra1963

Ze denken vast dat alle vrouwen huisvrouwen zijn en niets beters te doen hebben dan op monteurs te wachten..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)