Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Familie met depressie

Gestart door pinky, augustus 17, 2008, 01:33:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Inderdaad, zo'n internetforum is super handig, maar af en toe voel je die afstand toch wel heel duidelijk op het moment dat je iemand echt graag wilt steunen.  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ik denk dat ik anders ineens iets teveel vrienden had om bij op de koffie te gaan, mee te shoppen en langs te gaan met het steunen. En daarnaast, eerlijk gezegd voel ik me soms op dit forum meer gesteun dan door de vrienden in mijn eigen leven. Die denken soms ook van ik ben druk en met jou komt het toch wel weer goed. En dan hebben ze niet altijd door dat ik wel degelijk even die steun nodig heb. En ja, dan is er toch nog AVEN! Jeuhj!

Jovi_Hobbes

MAar hier moet je telkens op de  :cake: komen en dat kost ook een hoop tijd  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Haha...voor  :cake: is natuurlijk altijd wel even tijd!  :afro:

bebe

en peter hoe gaat het op dit moment met je?

petra1963

Fijn dat je het vraagt, Bebe ! Nou, ik geloof op zich redelijk goed. Tussen wat astma aanvallen door natuurlijk. Ik ben met mijn studie gestart, en dat gaat wel goed. Ik moet mijn nergie wel goed verdelen, dus een aantal andere dingen ( vrijwilligerswerk) doe ik nu niet. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ach ja, keuzes maken. Maar goed, een studie is leuk en belangrijk om te doen. Lekker jezelf blijven ontwikkelen. Vind het erg gaaf dat je het doet!  :klap:

bebe

fijn te horen Peter dat het redelijk gaat nu met je! en idd je energie verdelen , en de dingen doen die je op dit moment het belangrijkste vind, lekker met je studie bezig zijn , zo te horen ben je goed bezig!  :knuffel:

Ienepien